Pagina's

Wednesday, July 6, 2011

DIY beautyday

Hee!
Zondag heb ik een heerlijk beautydagje gehouden.
Ik had zelf een lichaamsscrub gemaakt, mn voeten in een voetenbadje gedaan en een haarmaskertje gebruikt.
Zelf een scrub maken is heel makkelijk, hier het recept!
Recept van een bodyscrub maken
* 2/3 suiker
* 1/3 zout
* Paar lepels olijfolie
* Paar lepels zonnebloemolie
* hoeft niet per se: vanille extract(ruikt het wat lekkerder)
Je hoeft alleen maar alles doorelkaar te roeren en klaar! Je moet een beetje een slush puppie structuur krijgen dan is hij perfect.
Het voetenmaskertje is echt heel goed, je voeten worden er super zacht van de body scrub is ook super!














13 comments:

  1. Hihi dat ziet er reuze ontspannen uit!
    leuk dat recept :)
    Geniet van je vakantie he ;)

    Groetjes
    vera

    ReplyDelete
  2. Leuk idee om zelf een scrub te maken! :)

    ReplyDelete
  3. dankje voor het recept! die zon in het water is mooi! x

    ReplyDelete
  4. Dankjewel! Volgens mij had je wel een geslaagde beauty-dag! :)

    xx Marije

    ReplyDelete
  5. Anonymous6/7/11 18:43

    Perfect idee, wie wilt er nu geen verwendag :D.
    Ja in Antwerpen is er een Pull&Bear!

    ReplyDelete
  6. Handig! :) Ik wil ook nog een keer een beuatyday geven dus kan ik deze tips wel gebruiken!

    ReplyDelete
  7. Anonymous6/7/11 21:00

    Heeeerlijk he :D

    ReplyDelete
  8. oh thank you for the comment x looks relaxing x

    ReplyDelete
  9. Handige tips! Ik ga je meteen eventjes volgen! xx

    ReplyDelete
  10. interesting blog
    http://mrsjuliajulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. That looks dilicious!

    Join the vintage give-away on my blog if you like!

    http://givelivelovelife.blogspot.com/2011/07/jutka-riska-giveaway-fashionweek-invite.html

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!