Pagina's

Thursday, November 3, 2011

My favorite pizza!

Hee!
Bij deze wil ik een rubiek (vast onderwerp) op mijn blog inluiden!

Het heet my favorite...
Het kan dus van alles zijn van beautyproducten tot eten. Alles wat ik heel erg lekker of handig vindt!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dat jullie er wat aan hebben!
Graag reacties =)

Dit is dus mijn favoriete pizza, hij is van de AH en hij is helemaal niet zo vet!
Er zit spinazie, pijnboompitten, jonge kaas, zongedroogde tomaatjes op en tomatensaus.

De bodem is heerlijk knapperig en hoewel ik niet van spinazie hou, hierop wel!!
Ik ben benieuwd of jullie hem gaan proeven!


9 comments:

  1. Anonymous3/11/11 21:20

    mmm ziet er goed uit! :D

    ReplyDelete
  2. yummiee.
    ik vind pizza heerlijk!

    x

    ReplyDelete
  3. haha, lekker pizzaa!

    ReplyDelete
  4. Ziet er geweldig uit, haha luxe voor de AH!

    ReplyDelete
  5. Jammie, pizza. Deze heb ik nog nooit gegeten.

    ReplyDelete
  6. Aah hoe toevallig en leuk, dit is ook mijn lievelings pizza. Idd niet zo vet en mmmm pijnboom pitten. Ik vind ook de 1 euro kaas pizza lekker. Die is ook niet zo vettig en de saus is lekker tomatig :D.

    ReplyDelete
  7. Yummi. Die ziet er echt heerlijk uit.
    www.ninajosephine.com

    ReplyDelete
  8. Mmm ziet er erg lekker uit!
    Ik vind die van AH excellent ook lekker,
    alleen dan een andere :)

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!