Pagina's

Tuesday, November 8, 2011

Te Koop: Ipod Nano 4GB 3e generatie

Hee!
Even iets anders dan anders. Ik wil graag een ipod nano 6e generatie. Maar daar moet ik wel geld voor hebben. Dus had ik het idee om mijn oude ipod te verkopen. 










Conditie: Zo goed als nieuw (nauwelijks krasjes op de achterkant)

Apple iPod nano 4gb 3e generatie zilver.

Wat zit erbij?
*Ipod Nano 4gb zilver (nauwelijks krasjes)
*Zilver beschermhoesje (hard)
*Doorzichtig beschermhoesje (zacht)
*Creative oortjes (de apple oortjes ben ik kwijt)
*Klipje om je ipod aan je kleding vast te doen
*Draadje om je ipod aan vast te houden
*Standaardje
*Draadje om hem op te laden met de computer
*Gebruiksaanwijzing heb ik niet meer maar staat gewoon op internet!

Je mag hem ook op komen halen.
De nieuwprijs is 88 euro.
Vrij bieden
Marktplaatslink: http://audio-tv-foto.mark...eratie.html?complete_ad=2 
VERKOCHT :)


19 comments:

  1. Anonymous8/11/11 21:25

    Ik vind het een beetje raar dat je dit op je blog zet, het staat toch al op marktplaats? Je gebruikt je blog een beetje 'for the wrong reasons' nu..

    ReplyDelete
  2. @anoniem nja, het is toch iets wat ook in mn leven speelt, als ik alles hier te koop zet oke, maar 1 dingetje zie ik het probleem niet zo van in..

    ReplyDelete
  3. Heee die heb ik ook :D
    x

    ReplyDelete
  4. Succes met de verkoop!

    ReplyDelete
  5. Hm, ik ben een tijdje geleden mijn iPod kwijtgeraakt en ik wil wel heeel graag een nieuwe, dus ik denk er nu wel serieus over na haha.
    Hoeveel wil je er ongeveer voor? Want ik vind bieden altijd zo breed, dus zou je een beetje kunnen zeggen wat je er ongeveer voor wilt?

    Beetje raar om dit via je blog te bespreken haha, maar het moet maar even zo :) x

    ReplyDelete
  6. ik vind het ook niet raar om dit op je blog te zetten. maar ik heb zelf een ipod haha en daar ben ik blij mee. succes verder

    ReplyDelete
  7. Ik heb geen geld voor een Ipod nu aangezien ik mijn DSLR over een maand wil kopen hahaha!
    Maar succes!

    ReplyDelete
  8. Ik heb precies de zelfde!!
    Succes met de verkoop (:
    xxxxxxxxx

    ReplyDelete
  9. helaas heb ik dezelfde!

    xxx www.smnth-s.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ik heb al een iPod, maar veel succes met het verkopen en natuurlijk veel plezier met je nieuwe!

    ReplyDelete
  11. Mooie iPod!
    Ik heb een iPod touch.

    x♥

    ReplyDelete
  12. ik heb hem ook net zoals vele anderen lees ik hier haha! Succes

    ReplyDelete
  13. ik vind het hartstikke slim van je om hier ook een beetje reclame te maken! je hebt m verkocht dus het heeft vast geholpen :D x

    ReplyDelete
  14. Oh my god!
    I love cupcakes! I had a pink ipod but my cousin putted it into the bath... with the water... now you can imagine the reason why I haven't got it now...

    Carlotta

    ReplyDelete
  15. hoeveel gb staat erop ?

    ReplyDelete
  16. Anonymous12/2/13 11:09

    Hoe oud is die? Hoeveel G?

    ReplyDelete
  17. Anonymous12/2/13 11:13

    Hoe oud is die? Hoeveel G?

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!