Pagina's

Tuesday, November 6, 2012

Go back to the zoo designed shirt!

Hee!!
Eindelijk is mijn periode afgelopen, wat was het druk zeg! PFFFF..
Nu kan ik dus in alle rust weer lekker posten, ik heb weer talloze ideetjes namelijk!
Morgen komt er nog een andere post, maar nu even een 'tussendoortje' 
Op mijn school kwam Go back to the zoo, ze hadden een contest uitgeschreven voor de leerlingen van het Grafisch lyceum Rotterdam. Ze vroegen ons om een concertshirt te ontwerpen, die volgende week al gedrukt wordt! Hier kunnen jullie stemmen!:











































Je kon je ontwerp insturen en diegene met de meeste stemmen wint! Wat dan weer jammer is, want dan krijg je weer meer de populairste. Zou leuker zijn als hun het kiezen, maar ach. Als je wint krijg je 2 concertkaartjes!

Nu vraag ik aan jullie of jullie op me zouden willen stemmen! Het is zo gedaan, dit is mijn ontwerp. En een leuk liedje van GBTTZ!










5 comments:

  1. Ooh, leuk zeg! Hij is cool geworden en ik heb voor je gestemd. Wat een geweldige blog heb je trouwens. Mooie opmaak en leuke stukjes! Ik ga nog even verder neuzen en checken of ik je wel al volg (dat ga ik anders zeker doen). (: Liefs.

    ReplyDelete
  2. Wauw ik vind 'm heel gaaf, die jij hebt gemaakt! jammer dat het stemmen zo gaat want het is wel zo dat dan de populairste meestal wint. Ik had ook graag op je gestemd, maar ik heb geen Facebook D: Baluhhh. Veel liefs & ik hoop dat je wint want ik vind je ontwerp prachtig!

    ReplyDelete
  3. Wat gaaf! dat je op het grafisch lyceum zit!
    ik hem me er voor aangemeld! :D

    ReplyDelete
  4. Gestemd! :D

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!