Pagina's

Sunday, October 14, 2012

Receipe: Coconut macaroons

Hee!
YESYESYES mijn volgers via GFC zijn weer terug, elke keer als ik de gadget erop zette zag ik niks. Nu heb ik een hele simpele oplossing gevonden, gewoon de taal veranderen bij instellingen van nederlands naar engels! En ineens zie ik dat ik 250 volgers heb!! Super!

Vrijdag ben ik altijd vrij, dus heb ik vaak zin om wat te bakken.
Toen ik in de voorraad keek zag ik een mix voor kokosmakronen!
Ik heb mezelf gedwongen om kokos te leren eten, en het is nu gelukt! Ik lust nu bounty en mijn volgende doel is kokos makronen! 
Het is eigenlijk zo gedaan. Gewoon de pakjes uit de verpakking mixen en een ei erbij!
De ouwels uitleggen op een bakplaat en bekleden met de mix! Aantal minuten in de oven en klaar :)
En warm zijn ze zo lekker! Een echte aanraders dus, lekker knapperig ook
Kijk mee voor wat beeld!












Q: Bakken jullie vaak? En wat zoal? Nog tips wat ik moet uit proberen?

27 comments:

  1. Ooh ziet er lekker uit!
    Ik kook niet vaak, dat laat ik over aan moeders :)

    xo
    MariekeMaria.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. omg kokos is pure liefde, dit lijkt mij superlekker!

    ReplyDelete
  3. Ziet er super lekker uit! liefss

    ReplyDelete
  4. jumm! Dat ziet er echt lekker uit.
    Bedankt trouwens voor je reactie.
    Nee ik woon in Friesland dus Rotterdam is helaas geen optie :(
    Als ik in Rotterdam had gewoond had ik waarschijnlijk allang wat gevonden haha.
    Maarja, ik woon weer eens in een dood gat hahaha

    ReplyDelete
  5. Ik houd niet zo van kokos, maar dit ziet er wel lekker uit! :D

    ReplyDelete
  6. Heey, Leuk dat je even een berichtje hebt geplaatst, Ik zie dat je blog echt vooruit is gegaan sinds de laatste keer dat ik m bezocht, echt heel leuk gedaan qua layout!

    Love, Lisette

    ReplyDelete
  7. Ik ben verliefd op die dingen, binnenkort maken dus (;

    ReplyDelete
  8. ziet er zo lekker uit! Binnenkort maar even uitproberen!:) xo

    ReplyDelete
  9. leuk gedaan ;D
    & leuke blog heb je :D
    zou je elkaar willen volgen? ;)

    xx

    ReplyDelete
  10. Deze maken wij ook vaak! Zó lekker! :-D

    ReplyDelete
  11. Leuk artikel, ziet er heerlijk uit!!

    ReplyDelete
  12. Mmm, dat ziet er lekker uit!



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Leuk stukje, ik volg je nu, volg je terug? XX

    ReplyDelete
  14. Ziet er heel lekker uit <3
    XXXXX

    ReplyDelete
  15. Dit klinkt echt als iets voor mij! Ik ben je blog gaan volgen met bloglovin! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    ReplyDelete
  16. Ik ben je 60ste volger op bloglovin! x

    ReplyDelete
  17. Hoi Jet, vet dat je op Girlscene staat!

    ReplyDelete
  18. Ooh, van zo'n kokoskoekjes kan ik echt blijven eten ;)
    Kga het zeker eens proberen ;D x

    ReplyDelete
  19. Ik hou van kokos! dit lijkt me echt heerlijk!

    ReplyDelete
  20. Hmmmmm ik krijg er honger van! Mooie foto's!!

    ReplyDelete
  21. oeeeh, dit lijkt me lekker zeg!

    ReplyDelete
  22. Ziet er heerlijk uit!

    ReplyDelete
  23. Loooks yummie. Haha ik ga het ook een keer proberen!

    ReplyDelete
  24. Mmm, ziet er lekker uit!

    ReplyDelete
  25. moet ik eens proberen (: xx Angela

    www.needicecream.blogspot.com

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!