Pagina's

Friday, October 5, 2012

Webshop wishlist Esprit

Hee!
Ik las een nieuwe rubriek in, op mijn blog! De rubriek genaamd: Webshop. Hierin vertel ik over leuke webshops die je misschien niet vaak voorbij ziet komen.



























De eerste in deze rubriek is Esprit, www.esprit.nl De site is mooi, neutraal en de foto's komen er door de witte achtergrond heel goed in uit. De navigatie is redelijk, ik vind het namelijk irritant dat als je bij bijvoorbeeld truien wilt kijken, je niet op ' alle truien '  kan klikken. Maar apart af moet gaan op truien effen, truien dessin etc.
Verder vind ik het wel een heel mooi opgezette site. Ze hebben ook erg veel zowel sieraden, kleding, woonspullen, mannen, vrouwen, kinderkleding. Handig als je iets in je winkelmandje doet, bijvoorbeeld een blauwe trui en er zijn ook andere kleuren van dan gaat de blauwe trui die eerst afgebeeld stond weg en komt de groene trui naar voren.
Hele mooie bewegingen dus!





De kleding is echt heel erg mooi, het enige nadeel is dat het budget iets hoger ligt dan bijvoorbeeld bij de H&M. Voorbeeld: een gewone trui bijvoorbeeld is al snel 40 euro. Maar aan de ene kant je weet dat het dan niet door kinderarbeid is gedaan en de stof echt van goede kwaliteit is en jaren mee kan!
Het is ook weer eens wat andere kleding dan bij de H&M, waarin iedereen al snel in hetzelfde loopt.
Ik heb een wishlist gemaakt wat ik heel graag zou willen hebben. Je kan het allemaal goed combineren!
Ze hebben ook speciaal een jongere merk gemaakt, genaamd: EDC. Dit is kleding wat voor ons leuk is! Je klikt dan op women en dan onderaan op EDC. Ze hebben daar ook allemaal leuke sjaals, mutsen en wanten.
Bij de woonartikelen zitten er ook hele leuke dingen bij voor keukens, woonkamers en badkamers. Hier zitten ook heerlijke warme badjassen bij, lekker voor een boek op de bank in de winter!
Ook kan je je inloggen op de site, genaamd ' mijn Esprit ' hier kan je je bestelstatus volgen, zien wat je allemaal gekocht hebt! De verzending duurt maar 1 tot 3 dagen, ideaal dus! De verzendkosten ( ook niet onbelangrijk ) 0,99 cent. Ook kan je je product kosteloos terugsturen. Wat ook heel handig is, je kan de kleding in natuurgetrouw licht zien. Dan zie je als het een zwarte jas is zie je de sluitingen etc. beter! Ook bij de jassen zie je hoe warm ze zijn door middel van sneeuwvlokjes, erg leuk idee! Kortom wil je iets meer kwijt voor een goede kwaliteit kijk eens op www.esprit.nl !


2 comments:

  1. Anonymous6/10/12 10:23

    Mooie site ja, ik vind dat zwaluwenjurkje mooi!

    ReplyDelete
  2. Leuke webshop is het!

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!