Pagina's

Thursday, October 11, 2012

DIY autumn tealight holder

Hee!
Vandaag had ik een lekker dagje vrij en morgen trouwens ook. Komt door vergaderdag van school. En vrijdag ben ik sowieso altijd vrij! Volgende week komen de zwitsers voor een uitwisselingsproject, we gaan dan leuke dingen doen en een newspaperwall maken, ben benieuwd!

Vandaag was het een heerlijk zonnig dagje en had ik zin in een DIY!

























Wat heb je nodig?
* desertglaasje, of gewoon een glaasje waar een waxinelichtje in kan
* waxinelichtje
* kleine takjes uit de tuin
* snoeischaar 
* lijm
* witte verf


 
Hoe maak je het?
1. Eerst verzamel je takjes uit de tuin 
2. Knip de takjes op maat en maak ze zo nodig schoon
3. Plak ze met veel lijm op het glaasje
4. Laat het even drogen en verf ze in een witte kleur!

Je kan het natuurlijk ook in andere kleuren verven of gewoon niet verven, dan is het lekker natuurlijk!








 

24 comments:

  1. Hartstikke leuk en gezellig!
    Liefs, Esmée

    ReplyDelete
  2. LeuK! Als ik het in de winkel ziet vind ik het ook altijd zo leuk. Nooit bedacht dat je het natuurlijk ook zelf kan maken

    ReplyDelete
  3. Erg leuk! Creatief gemaakt, de eerste foto's is mooi :)

    ReplyDelete
  4. O heel leuk, ook mischien een idee om de takjes te verven.
    Ik ga maar eens opzoek naar takjes in de tuin ;D

    ReplyDelete
  5. Wat een leuk idee!



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    LAST DAY!
    POW! shirt giveaway on my blog!

    ReplyDelete
  6. Ah die is echt leuk en schattig!

    ReplyDelete
  7. Lijkt me wel gezellig :)

    ReplyDelete
  8. so beautiful :)

    xx

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete
  9. this is such an amazing post, there is so much inspiration, love the pics!
    Hope you're having a great weekend!
    thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    ReplyDelete
  10. Leuk gedaan! Misschien ook leuk om het op een dienblad te zetten met wat dennenappels, kastanjes etc?

    ReplyDelete
  11. wat een super tof idee zeg :O

    ReplyDelete
  12. je blog is heel leuk!
    zullen we elkaar volgen?
    laat me weten op mijn blog xx
    http://macfleurr.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  13. This is so cute. Such a great idea. I would keep this out year-round.

    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Hé je hebt een nieuwe lay-out! Hij supermooi :D
    En deze DIY ziet er mooi uit, misschien probeer ik hem ook ooit wel eens!

    ReplyDelete
  15. Heeeeel erg leuk!

    En i love your blog! Heel interessant! Ik ga je volgen volg je mij ook? Vanaf morgen start er een Groupon giveaway! Misschien ook interessant voor jou!

    http://body-hair-nails.blogspot.nl/

    Liefs,

    Estella

    ReplyDelete
  16. Leuk ik heb dit ook al eens gemaakt hier heb je de link:

    http://xlovelylife.blogspot.nl/2012/05/diy-natural-tealight-candle.html

    Liefs, Savannah

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!