Pagina's

Saturday, October 22, 2011

Cappuccino cupcakes!

Hee!
Een vriendin en ik waren eigenlijk van plan om normale cupcakes te maken.
Maar toen zagen we in de winkel cappuccino cupcakes, dat vonden we een leuker idee.
Het bestaat eigenlijk uit twee delen, het eerste deel maak je het beslag in cappuccino en dan het andere beslag espresso zo heb je 2 kleuren. Ziet er ook nog eens leuk uit!
We vonden het ook leuk om iets met marsepein te doen, dat kan je nu ook gewoon in de supermarkt kopen.
Een echte aanrader dus!










23 comments:

  1. Leuk gemaakt! Ik ging deze vakantie ook cupcakes maken, maar die van jouw zien er een stuk beter uit! haha

    ReplyDelete
  2. Ziet er erg lekker uit! hihih


    Liefs

    ReplyDelete
  3. Mmm , ziet er lekker uit :) ook al lust ik geen koffie of cappuccino :D

    liefs' Armani xx

    ReplyDelete
  4. ziet er lekker uit, waren ze ook lekker? :)
    eecht leuk versierd :D
    xoxo

    ReplyDelete
  5. jammie ziet er lekker uit!!
    smakelijk :D

    ReplyDelete
  6. Toffe nieuwe header trouwens!!
    Echt cool!

    ReplyDelete
  7. Oeh lekker! Ziet er goed uit. Ik vind die muis erg grappig;p

    ReplyDelete
  8. Dat ziet er lekker uit zeg! ze zijn ook heel mooi versiert!

    ReplyDelete
  9. aah wat leuk! ziet er goed uit! xx

    ReplyDelete
  10. Oh jeetje, ik had al honger! Ze zien er fantastisch uit en die roosjes erop zijn zo mooi gemaakt!

    ReplyDelete
  11. Mmm, ziet er lekker uit!

    ReplyDelete
  12. Ik vind die homemade dingen meest al niet zo lekker, maar als ik deze zie zal ik ze wel eens meenemen :)
    EN OMG MARSEEEEEEEEEEEPEIN <3

    ReplyDelete
  13. Ziet er leuk uit! dat muisje hihi

    ReplyDelete
  14. dat klink erggggg lekker! ga ik ook eens proberen!

    ReplyDelete
  15. ziet er lekker uit!
    nee, dat plaatje is niet dat 10 jarig model
    het is gewoon een plaatje van tumblr.
    maar ze lijkt er wel op jaa

    x liefs

    ReplyDelete
  16. Ah dat ziet er heerlijk uit!

    ReplyDelete
  17. Oh wat zijn ze leuk, je decoratie is echt heel goed gelukt!!

    ReplyDelete
  18. Dank je wel voor je reactie!
    En wat ziet het er heerlijk uit zeg. Echt leuk gedaan met die marsepein. Die roosjes zijn mooi gelukt!

    ReplyDelete
  19. wow dat ziet er lekker uit! mmm
    zullen we elkaar volgen??

    x Vera
    www.blogAwogga-haha.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. dat kunnen wij goed heeeee <3 haha

    ReplyDelete
  21. @marloeees hihi zekerr!!

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!