Pagina's

Monday, October 24, 2011

Workshop street art Baschz

Hee!
Gisteren heb ik met vriendinnen een workshop street art gedaan in het boijmans van beuningen museum.
Een paar weken lang kon je elke zondag aan een workshop meedoen, gratis!
Allemaal hadden ze te maken met street art. Bijvoorbeeld allstars inkleuren of graffiti op de blokken maken. Wij waren de laatste, wij gingen van de blokken een soort stad ervan maken met boompjes, raampjes etc. Het was heel leuk om te doen!

 Ik gemaakt
 Ik gemaakt
 Ik gemaakt

 










15 comments:

  1. echt super leuk dat zoiets word georganiseerd! ook erg leuke foto's

    ReplyDelete
  2. wow tof! lijkt me tof om een keer mee te maken :)

    ReplyDelete
  3. GAAF! Superleuke foto's.

    ReplyDelete
  4. WAT GAAF! Lijkt me geweldig zo'n workshop! Ben jaloers :-)

    ReplyDelete
  5. Wat supergaaf!
    Bij sommige foto's moet je echt ff nadenken hihi

    xx♥

    ReplyDelete
  6. Wauw er zitten echt coole dingen tussen!
    die witte pop met een kartonnen hoofd als hoofd vind ik geniaal!

    ReplyDelete
  7. Wow, superleuk! Lijkt me echt tof, zo'n workshop!

    ReplyDelete
  8. Wat super leuk om met je vriendinnen te doen! Die kat is leuk! Is dat een dropje? Ik krijg er honger van, haha :P.

    ReplyDelete
  9. wow gaaf... crea hoor !!

    ReplyDelete
  10. Wow ziet er erg vet uit, erg crea bea ook !!

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!