Pagina's

Sunday, October 16, 2011

Portfolio

Hee!
Ik heb net een nieuwe banner gemaakt, hoe vinden jullie hem?
Nu ik al een tijdje op de opleiding grafisch vormgeven zit, heb ik al aardig wat gemaakt.
Hierbij show ik die dingen.


 School in beweging
 School in beweging
 Kubisme
 natuur in de stad
 natuur in de stad
 school in beweging - freeze
 futurisme
 voorkant tijdschrift

 school in beweging
 natuur in de stad


 panorama
 reclame starbucks
 futurisme
 placemat restaurant puur holland

 menukaart restaurant puur holland
dada zonnebril
voorkant fotoboekje
Je kan nog meer vinden op : http://xxjett.deviantart.com 


24 comments:

  1. heeel mooi vooral de foto met die zonnebril!
    x

    ReplyDelete
  2. Die van dat kubisme vind ik echt heel erg cool :)

    ReplyDelete
  3. wauw! echt ontzettend leuk! en er zitten echt hele mooie dingetjes tussen, ontzettend knap!

    ReplyDelete
  4. Wauw' je header is echt knap! :D

    Liefs' Amrani xx

    ReplyDelete
  5. Het ziet er allemaal heel gaaf uit zeg! En je header heb je ook erg leuk gedaan.

    ReplyDelete
  6. leuk gedaan, waar doe je de opleiding?

    ReplyDelete
  7. Wauw, supermooie dingen! Echt geweldig!

    Liefs, Kirsten

    ReplyDelete
  8. heee,

    aah dankjewel!
    ik doe ook grafisch vormgeven, grappig :)

    xx

    ReplyDelete
  9. wow! je blog is echt zo origineel! verfrissend!
    keep on going girl!

    ReplyDelete
  10. Mooie foto's!
    Grafisch vormgeven lijkt me echt een leuke opleiding. (:

    Liefs.

    ReplyDelete
  11. I LOVE YOUR BLOG ! ♥ echt mooie foto's ! <33
    i follow you, please follow me back ?!

    ReplyDelete
  12. Gave fotos! Ik vind vooral die van school in beweging erg cool!

    ReplyDelete
  13. Wat onwijs gaaf!
    En je banner is ook superleuk!

    xx♥

    ReplyDelete
  14. Leuke en grappige dingen heb je al gemaakt! :D Mooie header!

    ReplyDelete
  15. Die van Starbucks en die met Sacha Visser zijn leuk! Knap hoor!

    ReplyDelete
  16. leuke header!
    gave foto's ook! heel knap

    ReplyDelete
  17. Je header is echt leuk geworden!
    En wat een toffe dingen heb je gemaakt zeg!
    Waar doe je de opleiding als ik vragen mag?

    ReplyDelete
  18. dankjewel!
    gave foto's zeg!
    <3

    ReplyDelete
  19. Wow wow wow I love it, echt artistiek ^^ <3

    ReplyDelete
  20. @inge
    ik doe de opleiding bij het grafisch lyceum in rotterdam!

    ReplyDelete
  21. Super leuk!!
    Die starbucks reclame vind ik super gaaf!!
    Heb ineens heel veel zin in een frapecino (: <3

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!