Pagina's

Tuesday, February 14, 2012

11 me - 11 you tag!

Hee!
Vandaag mijn wekelijkse vrije dagje. Heerlijk! Ik moet wel even wat huiswerk doen, dat gaat me wel lukken want er ligt geen ijs meer. Anders heb ik zo snel de neiging om te schaatsen haha=P
Mijn lijstje voor vandaag! Vrijdag heb ik trouwens geboekt om met een vriendin naar Blanes te gaan in de zomervakantie, heb er zooveel zin in!!! Van Lieve Laura heb ik al een tijdje geleden deze tag gehad. Ik zal hem eens gaan beantwoorden voor jullie!


 



De Regels

♥ Plaats de regels van de tag op je site.
♥ Iedereen die wordt getagged moet 11 dingen over zichzelf
vertellen.
♥ Antwoord de 11 vragen die degene die je heeft
getagged heeft gemaakt en bedenk 11 nieuwe vragen voor degene die jij gaat
tag1gen.
♥ Je MOET de tag doorgeven aan 11 anderen
♥ Ga naar hun pagina en laat ze weten dat ze zijn getagged
♥ Je mag niet taggen die deze tag al heeft gekregen
♥ Geen trucjes bij het taggen! Je MOET echt 11 mensen taggen en dus geen klets zoals
'Ik tag iedereen die dit leest' of 'Ik tag iedereen die deze tag over wil nemen' 

11 Things about me

1. Ik maak overal lijstjes voor. Ik heb een heel boekje met lijstjes over films die ik nog wil zien, boeken die ik nog wel lezen, kledingcombinaties die leuk zijn. Ga zo maar door. En zoals je hierboven ziet, ook weer een lijstje!
2. Ik stop altijd rond half 9 met huiswerk of waar ik mee bezig was, want dat is mijn televisie tijd!
3. Het liefst wil ik met alle series bij zijn: Gossip Girl, Glee, New girl. Maar dat lukt gewoon niet. Ik kan ze nu ook niet op tv bekijken want dan heb ik het niet van afl1. gezien en dat mag niet van mezelf. Ik ben nu bijna bij met Gossip Girl! Vind ik al aardig goed van mezelf.
4. Ik kan niet skeeleren, naja ik heb het 1 keer geprobeerd en het lukte niet. Dus nu liggen ze nieuw en 1 keer gebruikt in de schuur. Best zonde want ik kan nu wel heel goed schaatsen dus misschien lukt skeeleren nu ook wel?
5. Ik ben heeel erg nieuwschierig als ik de ambulance voorbij hoor scheuren kijk ik altijd gelijk op de site van onze stad om te kijken wat er gebeurd is.
6. Laatst heb ik voor het eerst een turkse pizza op. En ik vond m zo lekker dat ik me vaak niet meer kan bedwingen om er 1 te kopen!
7. Ik ben altijd heel erg benieuwd als er op mijn facebook staat dat ik nieuwe meldingen heb, dan kan ik bijna niet wachten om er op te klikken.
8. Soms heb ik van die dagen dat ik ineens een schoonmaakbui heb! ( is mijn moeder erg blij mee)
9. Ik vind het altijd erg leuk om in het buitenland in een supermarkt te kijken wat ze allemaal voor dingen daar hebben!
10. Het geeft me altijd een heerlijk gevoel als ik vers gemaait gras ruik!
11. Ik moet altijd lachen als mensen vallen ( slechhtt!!)

11 vragen voor mij

♥ Hoe heette je eerste knuffel?
Die heet AH. Van aaaachhh dit was een varkentje waar ik heel veel mee beleefd heb; kwijtgeraakt en hele zoekactie gehouden in portugal, weer teruggevonden. En het leukste was dat ik al zijn haartjes eruittrok dat hij kaal werd -.-'
♥ Als je één dag iemand anders zou willen zijn, wie zou dat dan zijn?Pfoe die is lastig. Hmm ik denk een babytje zou willen zijn, maar dan wel met het verstand van nu. Volgens mij kan je je rot lachen over wat je toen dacht. En dat er allemaal mensen rare geluidjes boven de kinderwagen maken.
♥ Wat is het laatste liedje dat je hebt geluisterd?
Uhmm mn lievelingsliedje op dit moment! Princess of china van coldplay en Rihanna!
 ♥ Hoeveel echte vrienden heb je?5
♥ Ben je de ware al tegen gekomen?Nope
 ♥ Wat maakt jou zo bijzonder?Ik denk dat ik iemand ben die houdt van creativiteit en  het ook uit!
 ♥ String, hipster of boxershort en waarom?Hipster. Die vind ik het best zitten!
 ♥ Wat is lievelingsgedicht?
 Haha ik heb er geen, ik lees nooit gedichten XD
Als je mee zou doen aan roomraiders, wat zouden we dan in je kamer vinden?Heel veel prulletjes en nagellak haha!
♥ Met welke celebrity word je wel eens vergeleken?Volgens mij geen, ik heb wel eens zo een test gedaan op internet. Even kijken wie dat was. Oh Katherine Heigl haha vind t nog best lijken XD Met die foto dan!
♥ Wat is je slechtste eigenschap?Ik kan heel erg doordrammen om mijn zin te krijgen.

 

11 vragen voor jou

1. Wat is je eerste herinnering?Mijn eerste herinnering, oei die is moeilijk! Ik denk dat dat ik een fietsje met zijwieltjes kreeg en de kamer rond kon rijden! (met krassen op de vloer)
2. Waar wacht je het perfecte moment nog voor af?Om met mijn autotheorie te beginnen hahahaahah
3. Hoe beschrijf je de band met je moeder.
Als heel goed, nooit ruzie, altijd gezellig met elkaar!
4. Welke tijd uit de geschiedenis vind je het leukst?
In de tijd van de pop-art en de sixties, allemaal vrolijke kleding en gekke mensen haha.
5. Stel, je mocht maar een website op internet een maand lang bezoeken. Welke zou dat zijn?
Facebooook! Kan ik nog alles in de gaten houden! (ja ik ben nieuwschierig hihi!)
6. Als je op de fiets zit waar denk je dan meestal aan?
Wat moet ik doen als ik thuis ben?
7. Wat maakt jou uniek?
Ik ben een eigenwijs, perfectionistisch, nieuwschierig,creatief meisje!
8. Wat vind jij een ergelijke eigenschap?Dat ik altijd iets in 1 keer wil afmaken.
9. Welke stad zou je graag willen bezoeken?Marrakech en New York! Zulke andere werelden!
10. Wat zou je nog een keer willen over doen?Niks eigenlijk, ben wel tevreden met ongeveer alles!
11. Hoe beschrijf je je leven in één woord?Gezellig!
Oh haha zie net dat dit niet de bedoeling was, heb ik ook nog eens die vragen beantwoord, nou dan hebben jullie dubbel zoveel mij!

11 vragen voor jou ( de echte!)1. Wat is jouw standaard ritueel?
2. Met welke liedje heb jij erg veel herinneringen? en welke?
3. Waar kan je niet zonder?
4. Wat voor een try before you die zou jij nog willen doen?
5. Waar denk je op dit moment aan?
6. Welke geur vind jij het allerlekkerst?
7. Als je 1 dag heel veel geld had, wat zou je dan allemaal gaan doen?
8. Wat is jouw tactiek om niemand naast je in de bus te laten zitten?
9. Welk dier zou je willen zijn?
10. Op welke site kijk je het meest?
11. Wat is jouw erfelijke eigenschap?

11 Mensen die ik tag

1. Sharon
2. Joy
4. Esmee
5. Sanne
6. Kiki
7. Vera
8. Beau
9. Manon
10. Luna
11. Laura

13 comments:

  1. Leuke tag is dit hè? Leuk om te lezen :D

    ReplyDelete
  2. Altijd leuk om te lezen zo een tag
    en leuk dat je me hebt getagd ik zal even kijken of ik hem nog eens ga maken :)

    Liefs

    ReplyDelete
  3. Anonymous14/2/12 15:17

    Wat leuk dat ik er tussen sta! Wat lief. Leuke, lange tag!

    ReplyDelete
  4. Dit is echt ontzettend leuk om te lezen, zo leer je jou veel beter kennen! :)

    ReplyDelete
  5. Super leuk al de weetjes! Zo leuk om te lezen :). En heel leuk dat ik getagt ben! Ga zo snel mogelijk posten :)!

    Trouwens die broschure moet ik ook maken voor de bijenkorf haha zo hatelijk :P

    ReplyDelete
  6. Wat leuk dat je naar Blanes gaat! Ben ik vorig jaar ook geweest :). Ga dit jaar met vriendinnen naar Albufeira en met m'n familie naar Gran Canaria, waar vriendinnen van me toevallig ook zijn!

    Leuke post!

    ReplyDelete
  7. Haha wat is dat toch met Nederlanders en schaatsen!
    Leuk om te lezen verder :)

    ReplyDelete
  8. Leuuuk! :)
    Haha ik vind het ook echt leuk om lijstjes te maken ;D
    xxxx

    ReplyDelete
  9. hele leuke foto's!
    xo

    mydutchfashionstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Leuke vragenlijst!

    ReplyDelete
  11. oh wat krijg ik hier honger van!! hihi

    ReplyDelete
  12. Heel leuk! Dat van facebook is heel herkenbaar :P

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!