Pagina's

Wednesday, February 1, 2012

Winaction for the second bday of my blog! (only NL and BE)

Hee!
En jawel daar is hij dan, mijn derde winactie!
Omdat mijn blog een tijdje geleden haar tweede verjaardag vierde =)
Alles staat eigenlijk al beschreven in de foto's maar nog even:

Wat krijg je?
* Goude essence nagellak
* Nail art special effect topper van essence
* Nail fashion stickers
* Maskertje van der hoog refreshing raspberry

Alles voor een relaxed middagje dus!




 Het enige wat verplicht is is mijn blog volgen en je emailadres plus je eigen blog in de comments te zetten!
Heb je zin om een leuke nailart in het thema glitter en glamour te maken? Stuur je foto dan naar jetje94@live.nl !
De winactie loopt t/m 1 maart 2012!


22 comments:

  1. Anonymous1/2/12 17:58

    Ik doe mee hoor!
    Ik volgde je al via GFC en Bloglovin'
    De nailart ga ik natuurlijk ook doen,
    Ik denk dat ik er morgen wel tijd voor heb, en anders sws in t weekend :)

    Oh, mijn mail is jetkesting@hetnet.nl en mijn blog http://jemappellejet.blogspot.com/

    Liefs Jet

    ReplyDelete
  2. Hiiii Jet!
    Ik volgde je al natuurlijk
    en ik ben ook van plan de nailart te doen dus die stuur ik je een deze dagen via je mail :)
    Mijn mail is justlikealovelyfairytale@hotmail.com
    maar ik denk dat je hem al hebt.

    mijn blog is : www.justlikealovelyfairytale.blogspot.com

    en oja ik ga je ook in mijn sidebar zetten dus :D

    Liefs xxxx

    ps erg leuke dingen die je kunt winnen!

    ReplyDelete
  3. Wat een ontzettend leuke winactie, ik heb zelf nog niet echt lakjes van essence maar ik wil ze wel heel graag hebben en dit zijn echt 2 kleurtjes die ik echt heeel graag wil hebben vooral de special effect topper die vind ik echt fantastisch!
    Ik heb alle verplichte dingen gedaan!
    Ik ben benieuwd!
    xxx

    ReplyDelete
  4. Ik doe mee! Mijn blog is mylifeasjolijnn.blogspot.com en mijn mail; jolijngroniger@gmail.com en natuurlijk volg ik je al ;)

    ReplyDelete
  5. Leeuuuk! Ik doe mee, mijn blog is www.lauraliciousss.blogspot.com (leuk dat je me volgt trouwens) en mijn e-mail is lauraliciousss@live.nl

    Ik volg je nu ook ;)
    X

    ReplyDelete
  6. ohh leuke lakjes!
    ik doe mee!
    just-mylove@hotmail.nl
    Ik stuur zo de nailart!

    op je reactie: ik had die van apple gewoon op google gevonden ;)

    x

    ReplyDelete
  7. leuke actie! heb alles helaas al, dus ik gun het een ander (:

    xoxo

    ReplyDelete
  8. Heel leuk, ik doe mee!
    ♥ Ik volg je met gfc
    ♥ 52weeksinpictures.blogspot.com
    ♥ weeksinpictures@hotmail.com

    Liefs!

    ReplyDelete
  9. Leuke winactie maar ik laat deze voorbij gaan
    x

    ReplyDelete
  10. Leuk ik doe mee
    Ik volg je al tijdje via GFC en bloglovin.
    Mijn mail is: girlsmakefashion@live.nl

    ReplyDelete
  11. Wat heb je het leuk gedaan zeg. Ik sla deze winactie over, veel succes en plezier.

    Liefs

    ReplyDelete
  12. leuke winactie!

    xx

    ReplyDelete
  13. Haha, leuk! Ik doe mee :).
    denisekoopmans@hotmail.com
    softruches.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Leuke winactie maar niet mijn ding ;) Dus deze sla ik over. Voor de anderen "heel baal succes"

    ReplyDelete
  15. Wat een leuke winactie! Succes :D

    ReplyDelete
  16. Ik doe mee!!
    Ik volg je via bloglovin.

    ReplyDelete
  17. Ik zal eens kijken of ik morgen tijd heb voor een leuke nail-art, en dus ook tijd voor deze give-away!

    Wel super lief van je.

    love x

    ReplyDelete
  18. Wat een leuke actie, en leuke prijzen! Ik volg je al
    maar ik zal je ook via Bloglovin gaan volgen! :)
    jannekemeijer@hotmail.com

    ReplyDelete
  19. Anonymous5/2/12 19:56

    Ik was dit hele weekend op pad, dus geen tijd gehad voor mijn nail-art. Maar gelukkig heb ik al wel een leuk idee!

    Liefs Jet

    ReplyDelete
  20. Wat een leuke spulletjes!
    Ik volg je via GFC.
    Mijn email is fabulousfrance@gmail.com
    Liefs, Charlie

    ReplyDelete
  21. ik doe mee ! Ik volg je met bloglovin en mijn mail is
    thisisthelifethatilive@hotmail.com
    xx

    ReplyDelete
  22. leuke winactie! ik doe mee, als het nog kan. ;$
    ik volg je al op bloglovin, en ik heb wel een blog, maar ik blog amper. maar als je op mijn profiel gaat. dan zie je wel blogs. (:
    email; fashionchick.x@hotmail.com

    X

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!