Pagina's

Tuesday, August 16, 2011

Tag: The sunshine award



Ik heb deze leuke tag gekregen van YanouJaimieLisanneRenateMichelle en Lisette. Super bedankt meiden:)
De regels bij deze Tag:
♥Bedank de persoon van wie je deze tag gekregen hebt.
♥Schrijf een artikel hierover.
♥Beantwoord de volgende vragen.
♥Tag 10 personen van wie je vindt dat ze het echt verdienen en vertel ze dit.

Ik tag:


Laura
Fenna
CMG
Saskia
Joy
Kiki
Nina

Hier de antwoorden op de volgende 10 vragen!


1. Favoriete kleur
Het klinkt misschien een beetje koninklijk maar mijn lievelingskleur is toch echt oranje. Met koninginnedag vind ik nederland er op zijn leukst uitzien, helemaal met mijn favo kleur! Toch zou ik niet zo snel oranje kledingstukken aan doen ;)




2. Favoriete dier?Zeker weten katten, ik heb er zelf 2 en ook vaak nestjes gehad. Altijd zo schattig is dat! Mijn katten zijn 7 en 15. Die van 15 is wel al doof, echt zielig is dat want als je ineens haar aanraakt schrikt ze zich dood. Die van 7 is nog erg speels en klein heel leuk is dat!


3. Favoriete nummer?Op dit moment is dat echt plage van the crystal fighters. Echt zo een zomersgevoel geeft dit nummer. Om nog een beetje een zomersgedachte te krijgen ondanks het rot weer hier in nederland... Ik vind de clip ook leuk, weereens anders dan anders niet zo erg geperfectioneerd of commercieel =)

 4. Welk parfum draag je vaak?
Ik heb een aantal parfums (ik zal er binnenkort eens een post over maken!) Maar de laatste tijd draag ik erg vaak heat van beyoncé. Het is zo een heerlijk zomersgeurtje wat lang blijft hangen! Wat grappig is dat beyoncé zelf niet eens tegen parfum kan haha kan ze niet eens haar eigen gemaakte geurtje op! 

5. Is er iets wat je altijd draagt en wat echt bij je past? 
Op dit moment is dat denk ik dit vestje:
Heel basic, maar bijna overal bij te combineren! Het is echt een mooie zachte zandkleur waar ik de laatste tijd veel kleding in heb. Ik draag de laatste tijd een beetje een romantische stijl waar dit vestje goed bij aansluit! ^^
6. Wat is je passie?Ik hou van alles wat met creatief bezig zijn te maken heeft. Oftewel fotograferen, foto's bewerken, dingetjes zelfmaken, bakken, tekenen, schilderen en bloggen. Maar de laatste tijd ben ik ook vaak in de sportschool te vinden om te fitnessen. Je voelt je gewoon goed als je een uurtje gesport hebt! 


7. Cadeaus, geven of krijgen?
 Hmm.. ik vind het allebei leuk! Want een kado uitzoeken voor iemand, is heel leuk! Vaak stel ik een pakket samen in een thema, bijvoorbeeld bakken of thee of beauty of een kleur en dan pas ik daar alles bij aan. In een leuk doosje en met lintjes en doorzichtig folie inpakken en het ziet er super uit! Maar het moment dat je een kadootje krijgt is ook leuk wat zou er in zitten??

8. Wat is de laatste oogschaduw die je gebruikt hebt?
Hmm.. ik draag eigenlijk geen oogschaduw!
9. Favoriete dag van de week?Zaterdag! Lekker uitslapen, geen huiswerk, leuke dingen doen oftewel GENIETEN!!!

10. Draag je nu nagellak?Ja! French manicure, alhoewel het er al een beetje af is. Het is een tip painter van essence.

12 comments:

  1. Wat een leuke antwoorden en foto's erbij! xx

    ReplyDelete
  2. Aaah dat liedje is echt heel leuk! en nu weet ik ook van welke artiest ie is :)

    En bedankt voor je tag!
    Ik heb alleen deze tag pas gelden al beantwoord!
    Maar ik vind het wel superleuk dat je mij getagd heb!

    ReplyDelete
  3. Leuke tag! Ik heb hem ook al gedaan!
    Haha dat foto met dat kopje waar damp uit komt. Ik zat er echt naar te kijken en ik dacht: Ligt het nou aan mij, of dampt dat kopje echt?

    ReplyDelete
  4. Anonymous16/8/11 12:18

    leuk/bedankt dat je me hebt getagt <3!

    ReplyDelete
  5. Je hebt dit echt super leuk gedaan meis! En leuke antwoorden ook!
    Nog bedankt voor je comment op mijn outfitpost!

    Liefs

    ReplyDelete
  6. Congratulation that you received the award. :)
    Great answer too :D

    ReplyDelete
  7. hele mooie foto's en leuk om te lezen!

    ReplyDelete
  8. Leuk om te zien! Dat plaatje met die koffie, met rook/warmte iets, is leuk. Ik heb het ook ergens gezien, met een soort winkel straat en dan zie je in de ramen een taxi voorbij rijden. Leuk!!

    ReplyDelete
  9. Thanks voor je lieve comment :)

    Liefs

    ReplyDelete
  10. hee, dankjewel! ik kreeg de tag al van iemand anders, dus hij staat al op mn blog, maar ik zal je naam erbij zetten! ;)

    nummer 6 is bij mij precies hetzelfde!
    ik hou ook van al die dingen, en doe ook fitness ;) xxx

    ReplyDelete
  11. Waauw wat een onwijs leuke tag!
    Echt serieus i love youre blog!

    Xx

    ReplyDelete
  12. hee!

    ik vind heel je blog echt heel erg leuk vormgegeven!
    echt super leuk!

    xx

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!