Pagina's

Sunday, August 14, 2011

Strawberry recipes

Hee!
Omdat de aardbeien binnenkort helaas weer stikke duur zijn in de winkels.
Moet je het er nu even van nemen, bij de lidl waren ze heel goedkoop dus heb ik 2 bakjes ingeslagen.
Maar om nou niks met de aardbeien te doen is ook zonde vandaar dat ik het internet heb afgezocht voor leuke recepten en hier zijn ze :)

Aardbeien-Redbull smoothie by Beautylab

Benodigdheden voor 2 drankjes
* Ongeveer 5 aardbeien
* 1 redbull
* Suiker
*Glazen
* Blender
 1. Blend de aardbeien

2. Ijsblokjes crushen

3. Randje van glas nat maken en in suiker dippen! 
 4. Ijscrush aan blender toevoegen

 Klaaar!!

Het volgende recept is... een cakerol met aardbeiencrème!
Klik voor het recept!
Maar ik was een beetje dom want ik had dus basterdsuiker ipv gewone suiker gebruikt.. En toen was het geen cake maar een eierkoek geworden. Dus kon ik hem ook niet oprollen. Maar dit was ook heerlijk, moet je nagaan wat een verschil als je een andere suiker gebruikt!


















En als topje van de ijsberg nog een heerlijk warm drankje
Citroen water!
Gewoon warm water met citroenen maar het is echt heerlijk en je tanden worden ook nog eens wit =D!



21 comments:

  1. Lekker hoor! Bij mijn fisheye kan ik gewoon rolletjes kopen bij het Kruidvat. 24 of 36 foto's kosten dan tussen de 2,50 en 2,70. Helemaal niets dus. Maar ik weet niet hoe dat bij jouw camera precies ziet. Want bijvoorbeeld bij een Diana heb je speciale rolletjes nodig en die zijn heel duur.

    http://fashiablee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. MMM ' ziet er super lekker uit :D

    Liefs' http://xxarmani.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Oh gosh.. die cake 'eierkoek' ziet er goddelijk uit! Was die smoothie lekker?

    ReplyDelete
  4. mmmmmmm ik krijg hier HEEL erge honger door haha

    ReplyDelete
  5. Super lekker!
    Liefs, Charlie

    ReplyDelete
  6. yummieee!
    je bent lekker creatief bezig geweest.
    die smooties zien er echt heel erg leuk en lekker uit!

    x

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke dingen, ziet er lekker uit! :D

    ReplyDelete
  8. oeh het ziet er heerlijk uit!
    dankje voor je reactie.
    xxxs

    ReplyDelete
  9. Anonymous15/8/11 10:45

    Oh. Om nom nom. Jet wat laat je me weer watertanden^^ oeeh.

    ReplyDelete
  10. Oh, ziet er lekker uit. Die aarbeien cake, lijkt me lekker. Als ik ergens goedkope aardbeien zie, ga ik dat zeker maken. (Bij ons bij de Coop was 1 bakje €4,00!)

    ReplyDelete
  11. Nu heb ik honger haha!

    ReplyDelete
  12. dat ziet er echt heerlijk uit! :)

    ReplyDelete
  13. Oh, dat ziet er allemaal zo lekker uit. Krijg er echt honger van. Liefs.

    ReplyDelete
  14. Anonymous15/8/11 20:34

    aaaah! lekker
    dat drankje zal vast ook delicious zijn
    zullen we elkaar volgen? ik volg jou iniedergeval nu wel!
    liefs, beautyismybreakfast.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. aah dat drankje lijkt me heerlijk, ik ga ook is wat expirimenteren metde blender en proberen wat cocktailtjes te maken, voor mn 16e verjaardags feestje:)
    leuk idee dankje:)

    XXXX

    ReplyDelete
  16. Lijkt me heel lekker! Maar waar heb je de redbull voor nodig in het bovenste drankje ?

    ReplyDelete
  17. Ziet er allemaal heerlijk uit!
    Krijg spontaan honger <3 x

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!