Pagina's

Thursday, August 18, 2011

Near to little monkeys

Hee!
De apenheul denk je niet zo snel aan hè als je ergens heen wilt gaan. Toch is dit een super leuk uitstapje. Ik heb me er erg vermaakt, je kan ze gewoon over je heen laten lopen. Echt super, ook kan je op een bepaalde tijd naar een voederplek en vertellen ze wat over de dieren. één was wel een heel bijzonder verhaal. Een chimpansee had haar kindje verloren, maar die hand ze gewoon nog om haar hand heen, de verzorgers wachten totdat ze er afscheid van heeft genomen. Dan laat de chimpansee het kleintje namelijk gewoon liggen. Heel bijzonder vond ik dat! Kijk mee naar de foto's! Je kan er ook nog op klikken voor een vergrote weergave.






6 comments:

  1. Super leuke collage :D

    Liefs' http://xxarmani.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Anonymous18/8/11 11:42

    Ik zou er wel aan denken hoor bij een uitstapje! Ik vind aapjes zo cute! (: Ik kijk het altijd op tv, van die mensen die van die chimpansee helpen! Die zijn zo cute!!
    En echt zielig dat die chimpansee der kindje verloren was.

    Liefs.

    ReplyDelete
  3. Anonymous18/8/11 20:33

    wauw ! jou blog is echt suuuuper'! mooie foto's zeg (: elkaar volgen ?

    ReplyDelete
  4. Anonymous18/8/11 21:56

    Ah apenheul, dat is nog eventjes geleden! Ik vond het altijd wel een beetje leuk daar, niet het beste van het beste :)

    ReplyDelete
  5. waaaaauw. <3
    je hebt echt een super mooie blog!
    elkaar volgen (: ?

    xoxo

    www.xthesweetestdream.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Leuke blog, ik kan mij nog de laatste keer herinneren dat ik er ben geweest ik vond het erg leuk :) .Leuke blog, ik kan mij nog de laatste keer herinneren dat ik er ben geweest ik vond het erg leuk :) .

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!