Pagina's

Wednesday, August 24, 2011

Inschrijven voor matchboxswap!

Hee!
Een paar posts geleden kwam ik op het idee om een matchbox swap te organiseren. Jullie zouden het erg leuk vinden volgens de poll!



Wat is een matchbox swap?
Een matchbox swap is eigenlijk een moderne ketting brief. Je stuurt een luciferdoosje van het merk zwaluw op naar diegene die je getrokken hebt. In het doosje doe je allemaal schattige dingetjes (kleine gummetjes, stickertjes, kraaltjes, fimo canes, snoepjes) Noem maar op! Als het maar schattig is.
Ook versier je de buitenkant van het doosje.
Ik voer iedereen in in lootjetrekken.nl daar kan je ook nog dingetjes kwijt als; je lievelingskleur, wat je leuk vindt etc. etc.
TIP! Je kan ook een gat in de voorkant maken dan wordt het zo;
ook erg leuk:)

* de open matchbox heeft Vera gemaakt!

Regeltjes
* Je moet in Nederland wonen
* Het moet in de envelop passen anders betaal je meer postzegels (in principe krijg je je uitgegeven bedrag gewoon terug van de ander die betaald voor jou de postzegels eigenlijk!)
* Je moet er een briefje bij doen dat jij het gemaakt hebt en van welke blog het is
* Het zou ook leuk zijn als je na de deadline erover post met jouw eigen matchbox doosje en diegene die de ander gemaakt heeft!
* Op tijd verzenden
* Geen prulletjes erin doen of lelijk maken. Want de ander maakt het ook leuk!
* Niet verklappen wie je hebt tot de deadline! deze is heel belangrijk anders is het niet leuk meer.
 

Zin om mee te doen?
Geef je op via; jetje94@live.nl
Zet daarin je naam, achternaam, adres en email en leeftijd.

Je kan je opgeven tot 1 september, en de tijd om de matchbox te maken en te verzenden loopt tot 30 september!
Have fun!


20 comments:

  1. Supertof idee!
    Ik heb net met een matchboxswap meegedaan, kijk maar es op mn blog als je zin hebt :)
    Dit keer doe ik even niet mee, maar de volgende keer lijkt het me leuk!
    Heb nu ff zelf nog wat deadlines lopen dus stressss :P hihi, nou ik hoop voor je dat er veel mensen meedoen!

    Groetjes
    Vera

    ReplyDelete
  2. Nu lijkt het me heel leuk, maar ik denk niet dat ik er heel veel energie in zou steken. En dat is jammer voor de andere meiden. Maar veel plezier!

    ReplyDelete
  3. Superleuk!! Ik doe echt heel graag mee!
    ik heb je een mail gestuurd hihi!

    xxx

    ReplyDelete
  4. echt super leuk al die dingen!
    alleen ik zag dat je weer een reactie op mijn post had achtergelaten met daarin dat je me volgde..
    maar je volgt me jammer genoeg nog niet..
    misschien wil je het dan even opnieuw doen?
    x


    www.lifeofberrie.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ik heb je gemaild!
    lijkt me super leuk!

    ReplyDelete
  6. okee, ik ga héél erg zeuren! Ik wil zooo graag meedoen!

    ReplyDelete
  7. Leuk idee
    Ik ga erover nadenken. beetje kijken of ik er tijd voor heb enzo!

    ReplyDelete
  8. Ik had super graag meegedaan , maar ik woon jammer genoeg in België :)

    Liefs 'Armani xx

    ReplyDelete
  9. wat een geweldig leuk idee, helaas moet ik morgen weer naar school en heb ik het onwijs druk :( X

    ReplyDelete
  10. Anonymous25/8/11 19:51

    superleuk zeg !
    ik zal eens kijken of ik mee ga doen.

    liefs. xx'

    ReplyDelete
  11. Dat ziet er leuk uit!
    Ik ga eens kijken...

    ReplyDelete
  12. the black photoframe is gorgeous!
    Come follow my blog hun :)

    ReplyDelete
  13. Hey Jet,

    Echt superleuk dat je mijn matchbox ertussen hebt gezet! Bedankt!!!!
    Hopelijk krijg je veel aanmeldingen hoor :D Dat zou harstikke leuk zijn natuurlijk want je hebt ook een leuke blog :)

    Groetjes en een fijn weekend!

    Vera

    ReplyDelete
  14. Ik zou graag mee doen, maar ik ga het niet redden met school enzo denk ik! ):

    Succes iedereen die mee doet! :D

    xxx

    ReplyDelete
  15. Lijkt me leuk, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik geen ster ben in zulke dingen. En ik vind het dan zo zielig als ik een hele mooie krijgt, en de ander een wat minder mooie, hihi.
    Wel echt een super leuk idee!

    Liefs,
    Memorable

    ReplyDelete
  16. wat schatig die klijn dosjes.
    Super idee van je.

    groetjes Conny

    Je cupcakes zijn erg mooooooi!

    ReplyDelete
  17. ik had me ingeschreven voor de matchboxswap
    maar wanneer beginnen we ongeveer
    omdat ik ook met school zit enzo :$
    xxxx

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!