Pagina's

Tuesday, August 9, 2011

DIY: Print a shirt




1.  Print je print uit op transferpapier, wel in spiegelbeeld, zet de printerinstellingen op transfer en print op de witte kant van het papier.
2. Nu knip je de print uit goed ong 2 mm langs de randjes. Als je te weinig uitknipt wordt het namelijk geel.

3. Strijk je t-shirt mooi glad en meet af waar de print moet komen.
4. Zet het strijkijzer aan en laat hem opwarmen, zet hem op maximum en zet de stoom uit.


5. Nu leg je de print met de witte kant boven op het shirt. Pak een stukje bakpapier en leg het over de print.




6. Strijk over het bakpapier heen ongeveer 3 minuten goed blijven draaien en niet op 1 punt blijven steken. Strijk heel goed over de randjes.
7. Nu haal je het bakpapier eraf en laat het afkoelen. Wanneer het afgekoeld is trek je voorzichtig het laagje van de print af.
8. Als laatste kan je het nog fixeren waardoor het met wassen goed blijft zitten. Leg je bakpapier over de afbeelding en strijk je nog 1 minuutje over de afbeelding heen. 
9. En klaar is je nieuwe shirt! ( het shirt die is gewonnen bij de winactie!)








33 comments:

  1. leuk! Ik moet dat nog een keer doen, maar mijn kleuren inkt is op. :(
    x

    ReplyDelete
  2. Dat is zoo leuk transfer papier, echt verslavend ;)
    Leuk dat je meedoet aan de give away!
    Liefs, Charlie

    ReplyDelete
  3. Erg leuk! Ga ik misschien een keer doen als ik me verveel ofzoiets :)

    xoxo ♥
    http://lifeisjustmagical.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. O_O Wow! Nice!

    No, I never been in Holland but in december I'll go :) I can't wait! :P

    ReplyDelete
  5. Leuk! Ik heb dat transfer papier hier ook nog liggen, nu alleen nog een leuk plaatje zoeken ...

    ReplyDelete
  6. Heyecht super leuk ik had het ook al eens op een andere blog gezien en er een notitie van gemaakt haha ik ga het binnenkort ook doen. Echt handig dat je erbij hebt gezet hoe het werkt hihi xxx dankje voor je reactie trouwens

    ReplyDelete
  7. Anonymous10/8/11 09:32

    Dit wilde ik ooit doen met een vriendin maar tis er nooit van gekomen helaas =) Lijkt me erg leuk om te doen! Top artikel =)

    ReplyDelete
  8. Bedankt voor je lieve reactie en volgen!
    Ik ben altijd bang dat als je het erop strijkt het plaatje weer losraakt,
    maar misschien toch maar een keer proberen;)

    ReplyDelete
  9. Wow ' dat met die pauwenveren is prachtig !
    Zou je misschien die foto daarvan van enkel de pauwenveren willen doorsturen naar mijn email? :) xArmaniblogspot@hotmail.Be

    Alvast bedankt ^-^

    Liefs ' Armani xx

    ReplyDelete
  10. Ziet er super leuk uit!
    Ik heb het ook wel eens gedaan, maar helaas lukte het mij niet omdat ik het op een blauw hemdje deed.

    xx

    ReplyDelete
  11. Oh wat leuk gedaan zeg! Heel netjes ook! Lijkt alsof ie zo uit de winkel komt :)

    ReplyDelete
  12. wow dat is super cool!

    ♥ Lots of love, Lisette ♥
    Sweetlisette.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Wauw dat is echt gaaf!

    ReplyDelete
  14. Oh mijn god dat shirt met die 2 meisjes die tekening die heeft een speciale betekenis voor mij ♥ I love it

    ReplyDelete
  15. wow hoe vet?!

    hoe ben je op dit idee gekomen?

    ReplyDelete
  16. ohhh wat superleuk gedaan! ;) x

    ReplyDelete
  17. I love the one with the peacock feathers, just lovely!
    And yes, I take almost all of the pictures I post myself :)
    If I don't (like with the monday morning randoms) I try to note the original source.

    Hugs,
    Signe

    ReplyDelete
  18. Wow! Dat is echt superleuk, ik ga het ook proberen! Echt vet! xx

    ReplyDelete
  19. Superleuk! Ik wil zo graag een shirt met een foto van met me kat en mij! Dit ga ik onthouden super handig!

    ReplyDelete
  20. oooooh wat leuk!!! Dit wil ik serieus altijd al! X

    ReplyDelete
  21. wauuw echt onwijs leeeuk!
    ik hou van je blog<3
    zullen we elkaar volgen? <3
    http://lifeoflonneke.blogspot.com/
    xx

    ReplyDelete
  22. Wou hoe vet... ;D elkaar volgen?

    ReplyDelete
  23. wow that's so cool x

    I'm sorry for writing this here but would you PLEASE vote for me HERE by clicking "stem"? I really NEED your votes! I appreciate it SO MUCH <3

    ReplyDelete
  24. Dat is echt leuk, dat wil ik wel eens proberen! :D

    ReplyDelete
  25. Thanks I've always wanted to know how to do that xx

    ReplyDelete
  26. Waauw, dat is echt leuk gedaan!!! Wil ik ook wel eens proberen...

    ReplyDelete
  27. Omg, van jou blog word ik echt vrolijk!!
    ik ga je volgen
    jij mij ook?:)
    liefs,
    http://justlikealovelyfairytale.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Anonymous13/8/11 15:01

    wauw leuke diy! Die ga ik zeker een keertje doen. (:

    Liefs.

    ReplyDelete
  29. Leuk!
    ik ga het ook nog een keer doen, maar ik ben nu blut (;

    xx

    ReplyDelete
  30. nice job on the shirt! the color remained very vibrant in the transfer!

    [oomph.]

    ReplyDelete
  31. Echt super leuk! Ik wil het ook gaan doen maar ik vroeg me af, gaat het er niet heel snel af ofzo, of dat de print heel lelijk word?

    xx

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!