Pagina's

Saturday, August 6, 2011

Cruise holiday pics North-European cities

Heee!
Eindelijk ben ik er dan weer =)
Ik ben 11 dagen op cruise geweest, alweer 2 weken geleden.
Naar Noord-Europese steden, ik dacht dat een cruise heel saai zou zijn. Nou dat was het dus totaal niet!
Het was echt een super ervaring, je ziet zoooveel in 11 dagen. Er waren 3000 mensen op de boot! Waarvan 1000 personeel =O.
We zaten een paar dagen op zee, maar dan kon je heel gratis dingen doen op de boot; workshops dansen, knutselen ( ik heb een waaier geschilderd, rozen gemaakt en een bordje beschilderd), je kon zwemmen, er waren elke avond super shows, sporten in een super mooie sportzaal op de hoogste verdieping, er waren winkeltjes en je kon lekkere cocktails drinken. We deden een lastminute dus we waren best goedkoop uit! Echt een aanrader dus:) We gingen overigens met de boot de costa magica. Ik kwam er later achter dat er van dezelfde soort boot een hele serie is gemaakt; cruise ship diaries op national geograpic.
We gingen naar Amsterdam, Hamburg, Kopenhagen, Oslo (voor het drama), Le Havre, Edinburgh en Dover.
Ik vond Hamburg, Oslo, Kopenhagen en Edinburgh de mooiste/leukste.
Oslo vonden we echt een aardige, rustige stad. Heel raar dat de ramp een week erna gebeurde. Ik vind het echt super erg voor al die mensen!
Hier een fotoverslag van mijn leuke vakantie.

Het eten was daar echt zooo lekker op de boot. Je kreeg een menukaart waar elke avond andere dingen opstonden. Een echt 7-gangen menu kon je elke avond doen! 


Dek 10, deel van het schip 

Zonsondergang 

Hamburg, leuke stad heel goedkoop. Hier ben ik naar hamburg dungeon geweest echt heel leuk een soort spookhuis is dat, heb je ook in amsterdam! Winkels weet ik niet want het was zondag en dan zijn ze dicht =( 

Hamburg by night 

Feestje op de boot 


Crea koks 



Kopenhagen, nyhavn. Wauw wat is kopenhagen leuk zeg! Geweldige winkels, modieuze mensen het nadeel is wel dat het duur is.. 


De kleine zeemeermin, heel klein is ze hahah 

Lief winkeltje in Oslo 

Wachten, maakte er een soort toneelstukje van! 

Brutale meeuw! 

Hartje in Oslo 

Dover met in het midden ons schip (zo lijkt hij heel klein wat hij totaal niet is!) 

Oslo, ook echt een super stad! 

Edinburg, super met de echte pubs en een beetje londen gevoel. Echt engeland! 


Oslo 

Edinburgh 



Rondleiding in keuken van schip. Echt goed voorbereid werd het allemaal want je kreeg supersnel je eten.

Restaurant @ de boot 

De liften 

De super obers. Ze stonden altijd voor je klaar en waren altijd aardig ook al zagen ze hun kinderen soms 8 maanden niet =O. Respect voor ze dat ze het doen. 


26 comments:

  1. Anonymous6/8/11 21:42

    Ik had ze net gezien op facebook ja! Leuke reis moet je gehad hebben!

    Wij waren in die week in oslo, daarna gingen we even ergens anders heen (ook voor een cruise) en waren we die ochtend weer terug in oslo om dan naar zweden te gaan. In de middag van de dag dat we weggingen, was de ramp. Echt een raar gevoel he, gevoel van geluk dat je net ontsnapt bent en het raakt je extra diep omdat je er net geweest was... echt onvoorstelbaar zo'n ramp...

    ReplyDelete
  2. Wauw, ziet er geweldig uit zo'n cruise!

    ReplyDelete
  3. Wauw, vet cool! Echt super mooie foto's!
    Ik heb een nieuwe post over mijn give away, kom je ook even kijken?
    Love, Charlie

    ReplyDelete
  4. Wauw ' die foto's zijn prachtig.
    En als ik naar de eerste foto kijk , krijg ik gelijk honger :)

    Liefs ' Armani <3

    ReplyDelete
  5. Wauw, zo'n cruise lijkt me nu ook heel gaaf!
    Ik ben ook een keer in Oslo geweest. Maar dan via een lastminute met het vliegtuig.

    ReplyDelete
  6. Klinkt echt héél erg leuk! Ziet er ook super uit!

    ReplyDelete
  7. Wauw, ziet er echt super uit! Hihi die foto met starbucks, jam! :)

    ReplyDelete
  8. Volgens mij hebt jij echt een super vakantie gehad! Mooie foto's !

    x.

    ReplyDelete
  9. Superleuke foto's! Ik ging naar Spanje, Frankrijk & Engeland! :) Toevallig, volgensmij zouden wij ook eerst met jouw cruise gaan, maar hij was al volgeboekt. Van MSC is die cruise toch?

    ReplyDelete
  10. Oh ik ben ook al 2 keer op cruise geweest en vind t ook echt geweldig :D
    Was je met een costa schip? :)
    Xx

    ReplyDelete
  11. Anonymous8/8/11 10:01

    Ten eerste, ik reageer anoniem want kan blijkbaar na maanden nog steeds niet reageren op mijn eigen account. Ik ben Fashiable. Maar de camera die ik zelf gebruik is een Canon EOS 1000D met de lens die je erbij krijgt. 50-100 mm volgens mij. Maar een paar foto's die erbij zitten zijn door mijn schoonmoeder gemaakt en die heeft een Nikon, maar verder weet ik niets haha. Leuke foto's heb je allemaal zeg!!

    Lots of love
    http://fashiablee.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bedankt voor je reactie en WAUW, echt een droom vakantie! =D

    Xxx

    ReplyDelete
  13. Great pictures :)
    And I think it is homemade marshmallows in the picture!

    Hugs,
    Signe

    ReplyDelete
  14. oke hier ben ik echt stikjaloers op!! Dit lijkt mij zooooo geweldig! Het ziet er echt heel gaaf uit!

    ReplyDelete
  15. Nice pictures!
    I don't understand Dutch but I can translate, furthemore, my boyfriend is from Holland, too, but I'm from Spain.
    I like your pictures, I said you, but I like your photo of the cakes! ARGH so fuckin' delicious!

    Of course I follow you, moreover, you can follow me if you like my site!

    Kisses from Spain! ;)

    ReplyDelete
  16. Bedankt voor je reactie!
    Volgende keer probeer ik het ook met markerstiften.
    Mooie foto's heb je van je vakantie die meeuw is echt eng hahaha.
    groetjes

    ReplyDelete
  17. Wauw, ik had het er laatst over met de bf hoe een cruise zou zijn.. En we dachten dat het nogal 65+ zou zijn, maar dit ziet er superleuk uit! En je doet zoveel plaatsen aan! Echt super, thanks for sharing! ;)

    ReplyDelete
  18. veel foto's, maar erg leuk.

    ReplyDelete
  19. bedankt! :D
    Hele leuke foto's allemaal, ziet er heel gezellig uit!

    ReplyDelete
  20. I'm having a give away!
    http://fabinfrance.blogspot.com/2011/08/give-away.html
    Join!
    Love, Charlie

    ReplyDelete
  21. Wat een mooie foto's! Ik zou zelf ook wel graag eens wat cruises willen maken. Lijkt me erg leuk om zo veel verschillende dingen te zien in één vakantie!

    ReplyDelete
  22. Heerlijke foto's om naar te kijken!

    ReplyDelete
  23. Wat een geweldige foto''s!
    Je hebt een superleuk blog! xx

    ReplyDelete
  24. Haha ik weet precies wat jij gedaan hebt!
    ik heb ook 2x gecruised.
    vaanf amerika naar allemaal andere eilanden.
    het is echt superleuk en luxe.
    mooie foto´s!

    ikvolgje.
    ♥x

    ReplyDelete
  25. Oeehh wat leuk! Echt hele leuke foto's

    xoxo ♥
    http://lifeisjustmagical.blogspot.com/

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!