Pagina's

Friday, August 12, 2011

Shopblog wonderful Maastricht

Heee!
Alweer een tijdje geleden ben ik wezen shoppen met een weekendje Maastricht met een vriendin, wat super was!
Maar daar heb ik ook allemaal spullen gekocht.
Dit is volgensmij wel mijn meest gevarieerde shopblog, veel verschillende winkels.
Kijk hier mee wat ik heb gekocht!
* New Yorker 

* New Yorker 

* C&A 

* H&M 

* Jeans centre 


* De naam kwijt van de winkel! Maar het was een winkel met allemaal hebbedingetjes:) 

* Six 

* V&D 

* H&M 

* Etos 
Dit haarmasker tubetje is echt super handig! Je kan er 10x meedoen, veel handiger dan die flubber zakjes waar je lang niet alles uitkrijgt. Een heerlijk zacht gezicht krijg je ervan.


15 comments:

  1. Oeehh dat eerste truitje en dat cupcakje is ook erg schattig <3

    xoxo ♥
    http://lifeisjustmagical.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super leuke aankopen :)
    xx Lisette

    ReplyDelete
  3. Leuke aankopen

    http://fashiablee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Anonymous12/8/11 22:40

    Leeuke spulletjes. cute die cupcake.

    ReplyDelete
  5. great pieces! x


    p.s. I'm having a sunglasses giveaway if you'd like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com

    ReplyDelete
  6. leuke dingetjes!
    die soort chocoladeachtig iets is very cute! ♥
    en die broek is superleuk!

    ikvolgje.
    x

    ReplyDelete
  7. Ohh leuke items!
    Maastricht lijkt me echt een leuke stad! ;D
    x

    ReplyDelete
  8. Superleuke dingetjes!

    Maastricht lijkt me superleuk!
    ( best wel veel superleuk in deze zinnen xd )

    Volgen wij elkaar al op gfc en bloglovin!?

    Liefs! en een fijn weekend..

    ReplyDelete
  9. haha dankjewel, ik zie je wel niet bij gfc staan? hihi

    Maastricht is trouwens leuk om te winkelen, ik woon in de buurt van maastricht (: hih

    Xliefs!

    ReplyDelete
  10. Super leuke dingen. :D
    En weet je waar je dat tubje met dat maskertje nog kan kopen? :D


    Liefs' http://xxarmani.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Leuke aankopen!
    Liefs, Charie

    ReplyDelete
  12. Anonymous13/8/11 14:59

    Leuke dingetjes heb je gekocht!

    Liefs.

    ReplyDelete
  13. aww, dat cupcake bakje is super schattig!

    ReplyDelete
  14. Anonymous15/8/11 10:07

    Wat een leuke spulletjes heb je :D Veel plezier ermee

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!