Pagina's

Saturday, August 20, 2011

Tip: Matchbox swap

Hee!
Op girlscene zijn er regelmatig leuke swaps. Dan maak je iets voor iemand en je krijgt ook weer iets van    iemand terug. 
Een moderne kettingbrief dus=D. Een matchbox is een luciferdoosje die je leuk versiert en er schattige kawaii achtige dingetjes in doet! Ik vond het heel leuk om te doen en om te krijgen. Dit is diegene die ik heb gemaakt (ze hielt van vampieren)






En die hierboven heb ik gekregen. Het is echt een aanrader om het te doen, het kost je alleen een postzegel!

VRAAG: Zouden jullie het leuk vinden als ik ook zo een swap organiseer en zou je ook meedoen?
( je kan stemmen in de sidebar!)




16 comments:

  1. Super leuk die matchbox , ik had er al eens gezien op internet , maar nog nooit zelf geprobeerd :)

    Liefs ' Armani xx

    ReplyDelete
  2. Echt super leuk dit!
    ik zou ook wel eens een swap willen doen :)

    ReplyDelete
  3. Bedankt voor je comment!
    maar ik kan nergens je vraag vinden?

    ReplyDelete
  4. ziet er erg leuk uit :)

    ReplyDelete
  5. Ik zou het super leuk vinden als je het zou organiseren en ik zou zeker meedoen!

    ReplyDelete
  6. ahah :) leuk gedaan ;)

    xx

    ReplyDelete
  7. Jaa, ik heb het wel vaak gezien! Ik wil ook altijd meedoen maar mag niet. Maar ik ga vóór stemmen! :)

    ReplyDelete
  8. Aahh leuk!

    Liefs ♥
    lifeisjustmagical.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Anonymous20/8/11 21:12

    bedankt voor je reactie<3
    ik zou het echt superleuk vinden zo'n swap. maar van wie heb je diegene gekregen ? x

    ReplyDelete
  10. Ziet er leuk uit, ik zou het ook wel leuk vinden om mee te doen aan een swap :)

    ReplyDelete
  11. Anonymous21/8/11 00:14

    Wat supertof! Ja ik zou wel meedoen aan de swap, denk ik!

    ReplyDelete
  12. Leuk! Ik zou ook wel mee willen doen. Zou je het topic kunnen sturen, ben wel benieuwd eigenlijk!

    ReplyDelete
  13. Wat superleuk! Ik zou zeker meedoen!

    xx

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!