Pagina's

Sunday, July 29, 2012

DIY Crayon art













Hee!
Dit is even mijn laatste post voor de komende 10 dagen, want morgen ga ik op weg naar Blanes.
Het is echt een fenomeen op youtube filmpjes, crayon art.
Het is erg makkelijk, vandaar dat het zo een trend is denk ik. Of omdat je nog wasco had van je kindertijd en dat je het lelijk vind krijten, dat kan natuurlijk ook!



Het is heel simpel:
1. Koop een canvas doek
2. Koop of pak uit je kast de wascokrijtjes, haal de folie eraf of niet, mag je zelf weten!
3. Plak ze bovenaan het canvas doek 
4. En föhn aan de onderkant van de krijtjes, nu gaat het spektakel beginnen!
5. Je eigen action painting kunstwerk is af!




15 comments:

  1. Anonymous29/7/12 22:47

    wat een super super vet idee, ga ik zeker proberen! Ik vind trouwens je header echt prachtig :)

    Mijn eerste outfit is up on the blog, ik ben nieuwsgierig naar wat je ervan vindt!
    Love, Nura van Fashion Tea Time

    ReplyDelete
  2. Heel leuk idee! Ik heb het al vaker gezien, maar niet dat iemand het maakt. Wat een kunstwerk is het eindresultaat! Liefs

    ReplyDelete
  3. Deze had ik eens op youtube gezien en vond het echt superleuk

    ReplyDelete
  4. Wow erg gaaf inderdaad !! :)

    Ik kwam toevallig op je blog en ben direct verslaafd dus ik volg je nu gewoon !:)

    Kom gerust een keer langs als je tijd heb :)

    Liefs,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    ReplyDelete
  5. Die is echt heel erg leuk! Wat ben jij en leuk en creatief meisje zeg. :D

    ReplyDelete
  6. Zo cool, supergoed gedaan! x

    ReplyDelete
  7. Hey ik heb je genomineerd voor de Liebster Award :)

    ReplyDelete
  8. Wohoow supergaaf!
    Veel plezier in Blanes! (:
    xxxx

    ReplyDelete
  9. Een echt kunstwerk! En wat heb je een mooie, frisse layout!

    ReplyDelete
  10. Anonymous1/9/12 21:19

    wat leuk! ik denk dat ik maandag na school even langs de action ga;)

    xoxo Karin
    mijn eerste give away staat online! neem een kijkje en doe mee! Als winnaar, kan je kiezen uit maar liefst vijf prijzen! http://donnermoiplusfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Wat geinig zeg. Ik had dit nog niet eerder gezien.

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!