Pagina's

Tuesday, August 28, 2012

Blanes pictures and experiences


Hee!
Daar ben ik dan eindelijk weer eens, ik heb jullie een hoop foto's te laten zien van Blanes en ook nog van Berlijn!
Maar ik begin met mijn feestvakantie in Blanes.
Het was een geweldige vakantie, maar wel voor 1 keer, leuk om meegemaakt te hebben maar verder niet en het was nogal duur. Hieronder vertel ik wat meer!

De eerste avond waren we gelijk naar lloret de mar gegaan ( ligt er echt vlakbij) want daar trad Afrojack in discoteek tropics op! Was echt heel gaaf!!
Aan deze straat lag ons hotel
De boottocht naar de beachparty, een prive eiland met onbeperkt eten, drinken, muziek en dingen als een banaan en speedboat was heel gaaf!











Uitzicht vanuit ons hotel, haha (we hadden zeezicht aangevraagd..)
Ons hotel ontbijt was tot 10.00 uur.. wat we dus maar 2x hebben gered, was dit onze redding!
Heerlijk ontbijtje met 'the only vitamines of the day! '

Barcelona!

DE sagrada familia!


Park van Gaudi, erg mooi en mooi uitzicht!




De salamander, als je water nam dan werd je gelukkig of zoiets haha!
La ramblas, de bekenste straat van barca!
Overal kon je fruit kopen in barcelona, heeeerlijk!
Superleuke menu kaart


Fonteinenshow, zo gaaf!

Nationaal paleis van barca



Ons hotel:)
Super boek, heel de vakantie gelezen



10 comments:

  1. Leuke foto's, ziet er mooi uit!

    ReplyDelete
  2. Wauw, wat een superfoto's! Jammer dat het een dure vakantie was. Wel heel tof dat je naar Afrojack bent geweest, ik vind zijn muziek echt goed :D.

    ReplyDelete
  3. Hele hele leuke foto's!
    Sommige dingen kan ik mij herinneren want ik was in maart in barcelona/lloret de mar

    Liefs x

    ReplyDelete
  4. Nou geweldige zomerse vakantiefoto's hoor! :D
    super leuk. x

    ReplyDelete
  5. Blanes looks like a great place!!

    xoxo
    http://www.its-dash.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  6. Dat ziet er heel leuk uit zeg, vooral Blanes! Doet me weer denken aan m'n eigen feestvakantie die ook zo leuk was! :)

    ReplyDelete
  7. Wauw, ik heb idd precies hetzelfde gedaan op dezelfde locaties! Ben je toevallig op 22-8 naar de beachparty geweest en op 23-8 naar Barcelona. Dan waren we namelijk op hetzelfde moment op dezelfde plaats zonder het van elkaar te weten haha :)

    ReplyDelete
  8. Anonymous1/9/12 13:21

    Wauw dat ziet er lekker uit!

    ReplyDelete
  9. Wat heb je van de zomer veel gezien en gedaan! Mooie vakantiefoto's :)

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!