Pagina's

Sunday, September 2, 2012

DIY To do list on a line

Heee!
Gisteren had ik een super leuk schuurfeest met heel veel mensen die ik ken! Super gezellig. Volgens mij is schuurfeesten alleen van het platteland, het is gewoon een schuur van een boerderij die die eigenaar dan ombouwd tot een feest locatie! De boerderij ligt altijd afgelegen dus mag tot lekker laat door! En op het laatst wordt er traditioneel met bier gegooid, nee dat is geen fabeltje.
En zo zien je schoenen eruit na het feest, haha


Maar ik had een idee om mijn planning van een week  op te hangen en kwam ik op dit idee.
Super simpel en leuk!
Je tikt gewoon 2 spijkers in de muur, hangt er een touwtje eraan op.
Je print de dagen van de week uit en plakt dat op 7 houten knijpers, en je hangt er notitieblaadjes aan en klaar!








14 comments:

  1. Wat leuk zeg aan zo'n lijntje! :D

    ReplyDelete
  2. Anonymous2/9/12 20:15

    wat superleuk gedaan!

    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog! ;)
    xoxo Karin

    ReplyDelete
  3. Leuk idee! :D Ik vind je nieuwe lay-out echt super trouwens!

    ReplyDelete
  4. Ziet er heel leuk uit! liefs

    ReplyDelete
  5. Ziet er overzichtelijk, handig en leuk uit! Goede tip:)

    ReplyDelete
  6. Anonymous2/9/12 22:39

    Leuk idee!

    ReplyDelete
  7. Wat een leuk idee! Je kunt ook nog veranderen met verschillende kleurtjes enzo. Thanks voor de tip!

    ReplyDelete
  8. Wat leuk gedaan, heel simpel maar toch lekker creatief. Plus dat het naast handig er ook nog eens leuk uitziet :)

    ReplyDelete
  9. Leuk idee! En ik ben een tijdje niet op je site geweest, maar wów het ziet er echt zo mooi uit allemaal nu!

    ReplyDelete
  10. Superleuk en creatief zeg!
    xx

    ReplyDelete
  11. Wauw, echt leuk gedaan! Misschien hang ik dit wel in m´n nieuwe kamer, weet nog niet (: Ik krijg waarschijnlijk zo bordding waar je allemaal spelden in kan prikken en zo, ook handig!
    Liefs, Manon

    ReplyDelete
  12. oh dat die kaartjes zijn leuk zeg!

    Liefs

    ReplyDelete
  13. Wat een handig idee! Ziet er gezellig uit:)

    ReplyDelete
  14. Ziet er gezellig uit zo je planning aan de muur :D

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!