Pagina's

Sunday, March 3, 2013

Beautiful Gran Canaria

Hallo lieve lezers!

Ik schaam me heel heel diep, ik heb al zo lang niet meer gepost terwijl ik het zo leuk vind!
Nu ga ik weer met frisse, opgedane moet uit Gran Canaria beginnen, ik ben vandaag namelijk van een 8-daagse reis terug gekomen uit Playa Del Ingles. Een strandplaatsje helemaal in het zuiden van Gran Canaria. Ik had het echt even nodig, ik loop nu elke dag van 9 tot 5, een half jaar lang stage bij een ontwerp bureau in Dordrecht. Het is wennen en vermoeiend maar echt heel leuk, ik neem echt al deel aan opdrachten die dan ook in de krant als advertentie komen, dit geeft me goede moed dat ik met dit beroep verder wil!
En ik werk ook nog eens elke zaterdag, dus eigenlijk werk ik 6 dagen per week, heftig maar wel nodig. Maar ik ging jullie wel heel erg missen dus ik hoop dat jullie mijn posts nog net zo leuk vinden als eerst.
Iedereen een leuke vakantie gehad? Hier een aantal foto's van mijn vakantie!