Pagina's

Wednesday, March 20, 2013

Visited MOTI museum and had my first Frozz

Hee lieve lezers!
Vandaag had ik een cultureel dagje, ik ging met een vriendin voor mijn stage naar het MOTI museum in Breda. Een grafisch design museum, er is daar een vaste tentoonstelling genaamd: ' 100 years of graphic design' en een nieuwe tentoonstelling over ' Couture Graphic'. Het was erg inspirerend, een echte aanrader dus!







Natuurlijk waren we ook nog even in de stad te vinden, we kwamen langs een Frozz winkel. We hadden er al wel eens van gehoord, dus we besloten het te proberen! De man achter de balie legde het ons heel enthousiast uit! Je kan uit 3 soorten bakjes kiezen, qua grootte en 2 smaken; passievrucht en yoghurt. En dan afhankelijk van je formaat 2,3 of 4 schepjes fruit of nootjes. Mijn vriendin nam lychee, aardbeien en mango. Ik nam bosbessen, aardbeien en kletskoppen. Het was echt heel lekker, zacht van smaak niet te koud, niet te zoet echt precies goed! Persoonlijk vinden wij het veel lekkerder dan Swirls en minder calorierijk! De man beloofde ons dat er maar 100 kcal in de bakjes zaten en in een Swirl 400 kcal! En alles is heel natuurlijk! Met een spaarkaart spaar je voor een gratis Frozz!

Een medium Frozz kost 3,95 euro en de Frozz winkels zijn te vinden in Amsterdam, Dordrecht, Breda, Utrecht CS en Maastricht