Pagina's

Saturday, April 6, 2013

Jet Design

Hoi lieve bloggers!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets geplaatst heb, maar dit komt doordat ik mezelf een beetje aan het promoten ben ( de dingen die ik maak). Ik heb een eigen website gemaakt en een facebook pagina. Hier waren allemaal foto's van mijn werk voor nodig en heb ik mijn eigen visitekaartjes gemaakt, dit was wel een heel werkje. Ook ben ik bezig met sollicitaties verzenden naar londen waar ik heen wil voor stage van september t/m december. Heel wat geregel dus maar super leuk!

Heb je ook een leuke opdrachtje voor mij? Mail me dan op: jet.uijl@gmail.com. ( dit kan van alles zijn, logo's, uitnodigingen, banners etc! )
Ben je benieuwd naar hoe het geworden is ? Kijk dan op:

http://www.jet-design.nl 

En vind je mijn werk leuk? Like dan de facebook pagina! Klik!