Pagina's

Tuesday, April 23, 2013

TIP | Swanmarket

Hallootjes!
Onder het genot van een heerlijke thee wil ik jullie op de hoogte brengen hoe ik mijn zondag ben doorgekomen. Ik ging namelijk naar een van de leukste markten waar ik ooit ben geweest de Swanmarket in Rotterdam! ( de flohmarket in Berlijn staat nog wel op de eerste plaats haha )
Echt zo leuk, ze hebben het geïnspireerd op de vele markten in Londen. Er staan allerlei webshops met creatieve dingetjes, vintage dingen, kettingen die je normaal alleen bij etsy kan kopen, heeerlijke zelfgemaakte voedsel kraampjes. Mensen daar proberen echte creatieve dingen te verkopen. De sfeer is heel gemoedelijk en gezellig, er treden bandjes op en voor liefhebbers van vistekaartjes kan je ook je lol op, elk kraampje heeft er wel een aantal liggen! Oftewel ik zou er als ik jullie was echt eens heen gaan! Er zijn XXL markten, daar ben ik nu 2 keer geweest en die zijn wel het leukst voor als je ver van Rotterdam af woont, de niet XXL versies zijn namelijk een stuk kleiner maar ook zeker de moeite waard! Kijk maar eens op: www.swanmarket.nl

Dit zijn de data van de volgende Swanmarkten in 2013:


  • 1 juni 2013 Rotabs, Rotterdam Noord
  • 23 juni 2013 Swan Market XXL Festival, Grote Kerkplein
  • za: 6 juli 2013 – Swan Market | Garage C – Zaagmolenkade 46, Rotterdam
  • zo: 21 juli 2013 – Swan Market XXL Festival | Museumpark – Rotterdam
  • za: 3 augustus 2013- Swan Market | Garage C – Zaagmolenkade 46, Rotterdam
  • za 7 september 2013 – Swan Market | Garage C – Zaagmolenkade 46, Rotterdam
  • zo: 29 september 2013 – Swan Market XXL Festival | Museumpark – Rotterdam
  • zo: 22 december 2013 – Swan Market XXL Festival | Geheime locatie  – Rotterdam

En hier een overzicht van mijn beleving op de Swanmarket!











































Aan het eind van de dag gingen we wat eten bij een strandtent in Hoek van Holland, ik ging daar naar de wc en daar lag een tafel met visitekaartjes, en zag ik ineens een stapeltje met visitekaartjes van Jennie. Super leuk, bloggers kom je overal tegen :)