Pagina's

Sunday, March 10, 2013

Life through an iPhone #3

Hello!
Omdat ik al zolang niet gepost had, krijgen jullie wel een XL versie van life through an iPhone! Elk nadeel heeft zijn voordeel! Dus geniet van deze XL versie! December, Januari, Februari en Maart zitten er in verwerkt.
 Op Schiphol met mijn klasje voor de uitwisseling naar Zwitserland | In de kabelbaan in Zwitserland | Een echt Zwitsers huisje | Een ererondje over Amsterdam in het vliegtuig | Lief vriendinnetje | Kerstboom met origami vogels | Kerstkaart laten maken op de Swanmarket in R'dam | Winterefteling | Mijn hockey teampje


High heels koekjes gemaakt | Dit keer voor een verjaardag | Chocoladefondueee | (stage) Muisjes getekend voor in een woonblad! | Carnaval | Vroege ochtend op het station | Strandtent na een strandwandeling | Water of lucht? | Heerlijk geshopt na veel maanden
 Love sushi | In het vliegtuig naar Gran Canaria | Plane | Vliegtuigvoer | Palmbomen bij zonsondergang | Sushi in restaurant | Zandsculptuur! | Dunas Maspalomas | Heerlijk toetje
Mijn lieve i-Phone icoontjes | Verjaardag van vriendinnetje met natuurlijk HEMA taart (ja ik werk er nog steeds..) | Hihi die horloge heb ik al! | (stage) Mijn eerste zelfgemaakte advertentie staat in de krant! | The one and only Starbucks | In de Bazaar uiteten | Vandaag is het stipjes dag | Foto's gemaakt bij een goede doelen evenement | En ook van de DJ haha

9 comments:

  1. Cool die muisjes die je hebt getekend! En echt heel leuk dat je die fotootjes zo bij elkaar verzameld, ziet er echt leuk uit! :)

    ReplyDelete
  2. Leuke foto's. Die muisjes heb je echt leuk getekend en mooi iPhone icoontjes ook!

    ReplyDelete
  3. Leuke foto's! Je iPhone-iconen zijn echt mooi ;D
    Liefs, Manon

    ReplyDelete
  4. Leuke foto's! En nou heb ik zin in sushi...

    Liefs

    ReplyDelete
  5. Die chocolade fondue en koekjes zien er lekker uit!



    http://www.style-chameleon.com/

    ReplyDelete
  6. Oeh ik wil ook nog eens naar de Swanmarket!

    ReplyDelete
  7. Leuk om te zien!


    www.simplynoir.nl

    ReplyDelete
  8. Anonymous25/3/13 18:56

    Leuk die stippelnagels!

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!