Pagina's

Sunday, December 11, 2011

My photoshop things

Hee!
Hier weer eens een update van een paar van mijn projecten.

Wil je ook iets door mij laten bewerken/ maken stuur dan een mailtje naar jetje94@live.nl dan kijk ik of ik er wat mee kan!

1. Hier zie je een reclame van DKNY voor in mijn tijdschrift, voor school moeten we een tijdschrift maken. Super leuk!



 2. Hier zie je een H&M reclame, ook voor in mijn tijdschrift!

3. Ik heb een banner gemaakt voor de blog van just like a lovely fairytale. Jullie kunnen geloof ik stemmen op welke banner het wordt! Klik!

 4. Voor een verhaal van iemand heb ik een cover van een boek gemaakt!
5. Dit was een opdracht voor school, een huisstijl maken voor een niet bestaand museum! Je ziet een enveloppe, briefpapier, logo, visitekaartje, entreeticket




9 comments:

  1. Ziet er super uit! Vooral die tweede is geniaal!

    ReplyDelete
  2. Super mooie dingen!
    hihi en echt super bedankt voor de header ♥♥

    Liefs

    ReplyDelete
  3. echt super leuk!
    welke opleiding doe je?

    ReplyDelete
  4. ow wauw dat eerste is mooi :) xx

    ReplyDelete
  5. Echt superleuk om te zien, mooi!

    ReplyDelete
  6. haha super leuk gedaan die van de hm! De link om te stemmen doet het alleen niet!

    ReplyDelete
  7. Erg leuk om te zien zeg!
    Ik doe zelf ook een opleiding grafisch vormgeven, je hebt erg leuke dingen gemaakt!
    Ben nieuwsgierig over een tijdje meer te zien! :D

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!