Pagina's

Wednesday, December 7, 2011

Diving pictures

Hee!
Voor school moeten we een aantal sportmodules volgen. Je kan echt uit van alles kiezen, heel leuk!
Nu had ik gekozen voor persluchtduiken. Echt super leuk om te doen! De laatste les maakte die mevrouw ook foto's van ons onder water. Je leerde dingen als van de springplak achteruit vallen, er met 1 stap in het water vallen. Je duikvest onderwater aan doen. Je masker onder water op doen. En nog meer van die dingen! Echt een aanrader om te doen!
Ik ben trouwens hard bezig aan mijn magazine, dat is een school opdracht. Een magazine over jezelf. Ik heb al 12 pagina's als hij af is laat ik hem natuurlijk zien!
Hier een impressie van het duiken!

Ik hoorde dat trouwens dat GFC (google friends connect) gaat stoppen. Als je me dus volgt via GFC wil ik jullie vragen om me via bloglovin' te gaan volgen alvast bedankt!














9 comments:

  1. Dankjewel! Ik volgde jou al ;)

    ReplyDelete
  2. het lijkt me zo leuk om te gaan duiken!
    ook leuke foto's!

    Zou je mij misschien op bloglovin kunnen volgen aangezien GFC weggaat? ;$
    Alvast bedankt! xxx

    ReplyDelete
  3. ohh thats cool :D I´m actually afraid of water...

    ReplyDelete
  4. Wat klinkt dat grappig! Leuk zeg. En ik ga je volgen met bloglovin, wil je dat ook bij mij doen?

    ReplyDelete
  5. Lijkt me zo gaaf om te duiken!
    Leuke fotos:)
    Colourful-frutsel

    ReplyDelete
  6. ziet er echt super leuk uit!

    ReplyDelete
  7. duiken is super!
    Huh gaat GFC stoppen? Waarom dan?
    Bedankt voor je reactie.
    x

    www.crystalvisionss.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Leuke blog heb je! xoxo

    ReplyDelete
  9. Wat tof, ik wou dat wij dat deden met school :D

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!