Pagina's

Saturday, June 11, 2011

Cracked nails

Hee!
Vandaag liep ik de kruidvat in, ik had namelijk badolie nodig. Maarja in de kruidvat kom je nooit alleen thuis met alleen datgene wat je wilde hebben!
En toen liep ik langs het essence rek en ze hadden eindelijk de cracking zwarte topcoat weer!
Ik was al een paar keer geweest en hij was steeds op, toen ik thuis was heb ik er gelijk mee geƫxperimenteerd.
Ik vind het een heel leuk effect geven die verschillende kleurtjes.
Jullie nog tips wat ik met de nagellak kan doen?
Vergeet niet mee te doen aan de Winactie!




16 comments:

  1. Anonymous11/6/11 12:03

    Jaa leuk Jet!! :D

    ReplyDelete
  2. super leuk!
    en dankje voor je reactie!
    die prikken waren inderdaad totaal niet fijn!

    xxx. www.livemylifeforfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Anonymous11/6/11 12:11

    lucky bastard! ik wacht al weken!

    ReplyDelete
  4. wauw allemaal echt heel erg leuk!

    ReplyDelete
  5. Echt heel leuk!Ik wist niet dat je die cracking nagellak ook bij het Essence merk had! Ik ga meteen even kijken naar je winactie.. XXX

    ReplyDelete
  6. Wat leuk!
    Die van Sephora vind ik eigenlijk mooier maar als ik in de stad ben ga ik zeker nog even voor deze kijken!

    LOVEANDBUY

    ReplyDelete
  7. Wow! so cool nalis!!!
    xoxo
    S

    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Superleuk!
    ik heb hem in het wit,ik ben zeker van plan om de zwarte ook te kopen.
    leuk blog trouwens! ik volg je :D
    xxx

    ReplyDelete
  9. Oeh, leuk resultaat!

    ReplyDelete
  10. Ik ben er niet zo fan van =$

    ReplyDelete
  11. leuk zo met al die kleurtjes :)

    ReplyDelete
  12. Anonymous15/1/12 13:10

    Wauw! Echt een super mooi effect doordat er meerdere kleuren onder zitten, echt tof (:

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!