Pagina's

Thursday, June 9, 2011

Colour shopping

Heee!
Gisteren ben ik naar de musical Mary Poppins geweest, hij was echt geweldig! Mooi decor, kleding alleen de verhaallijn was een beetje simpel maar heel leuk!
Ik zag trouwens dat er veel interesse was naar het recept van cake pops uit mijn vorige artikel. Ik zal er een aparte post over maken!

Maandag ben ik wezen winkelen in Rotterdam. Echt heerlijk zo rustig!
We waren er al om 12 uur en gingen de winkels open. 
Je zag echt heel veel colour blocking in de winkels. Alleen zou ik dat zelf niet zo snel kopen.
Mijn aankoopjes zijn we heel kleurrijk, en ben er heel erg blij mee.
Waar ik echt suuuuper blij mee ben zijn mijn heelal schoenen.

Ze tamponeert ze helemaal zelf, ze heeft echt talent!

Vergeet niet mee te doen aan de Winactie!








23 comments:

  1. Waauw leuke kleren, in wat voor winkels shop jij. Heb je ook een cupcake recept...ik ben benieuwd!

    ReplyDelete
  2. Anonymous9/6/11 14:09

    Die schoenen zijn geweldig!

    ReplyDelete
  3. Jaa die ga ik bestellen denk ik!

    ReplyDelete
  4. Anonymous9/6/11 15:56

    Heee die helal schoenen had ik al gezien op girlscene en vond ze te gek. Al ga ik ze niet kopen denk ik :) Leuke collage foto's!

    ReplyDelete
  5. Die galaxy schoenen zijn zooo bijzonder ♥

    ReplyDelete
  6. oee ze lijken me echt heel lekker
    leuke aankoopjes, die schoenen zijn echt heel leuk
    en ik vroeg me af waar jij dat gestreepte shortje vandaan hebt
    xx

    ReplyDelete
  7. Super leuke aankopen! ♥
    En die schoentjes vind ik echt echt leuk!
    Ben benieuwd naar het resept!

    xx

    ReplyDelete
  8. ooh die moet ik echt hebben!
    snel naar de h&m dan maar
    xx

    ReplyDelete
  9. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht!! Ik wou het gestreept shortje van h&m ook, maar niet meer in mijn maat gevonden!!

    ReplyDelete
  10. leuke dingetjes, en nog bedankt voor de uitleg ;)
    x

    ReplyDelete
  11. Superleuke aankoopjes:) X

    ReplyDelete
  12. Wat een leuke dingen, vooral dat gestreepte shortje!

    ReplyDelete
  13. Oooh mijn hemel, jij hebt die schoenen! Die wil ik al een tijdje zo graag bij haar bestellen maar ik moet sparen :( Verder ook leuke dingen! Ik ben trouwens ook naar Mary Poppins geweest, was idd leuk!

    ReplyDelete
  14. wat een leeuke kleding,

    en leuk dat je meedoet aan mijn winactie, ik deed ook al mee aan die van jou!

    ReplyDelete
  15. loving the galaxy shoes
    thanks for your lovely commment
    x

    www.crystalvisionss.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Leuk dat streepjesbroekje!
    ja london is echt een aanrader super leuk was het, lekker veel te shoppen en te zien daar! abercrombie winkel is echt goddelijk hahaha
    xxx

    ReplyDelete
  17. leeuk dat je naar mary poppins bent geweest!
    Ik zou ook wel een keer nar en musical willen, lijkt me echt leuk hihi !
    leuke kleding gekoght!
    Waar is die T-shirt van America van ??
    muááks www.hekepekepao.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Die galaxy schoenen zijn echt tof!

    ReplyDelete
  19. Dat gestreepte broekje en dat rood-witte shirt zijn echt leuk!

    ReplyDelete
  20. Ze zijn vet he! Ik ben er ook verliefd op ♥
    Oh en nog bedankt voor je comment op mijn outfit, een beetje laat haha maar ik had beloofd iedereen te terug te commenten!

    Liefs ♥

    ReplyDelete
  21. DIE SCHOENEN!
    echt geweeeldig.
    ik wil ze ook vet graag bestellen.
    gaat die verf er niet snel af?
    xx

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!