Pagina's

Monday, June 6, 2011

My own cupcake market

Hee!
In deze vakantie heb ik al heel wat dingen gedaan;

Geshopt, naar het strand geweest, kleine poesjes wezen kijken, mijn kamer een grote schoonmaak gegeven hahah, naar de voorstelling atalanta geweest en nog wel wat dingetjes =)
Maar gisteren was er een jaarlijkse havendag, ik besloot om heerlijke cupcakes en pops te verkopen.
Het liep best goed! Ik heb 20 euro verdient!
Morgen ga ik naar de efteling met wat vriendinnen, daar heb ik erg veel zin in!
Succes met deze schoolweek, voor diegene die nog naar school moeten!










30 comments:

  1. Super lekker! ♥
    Waarvan zijn die pops gemaakt want ze zien er echt lekker uit!

    xx

    ReplyDelete
  2. Wat ziet dat er enorm lekker uit! Als ik bij de havendag was had ik er zeker eentje gekocht!

    ReplyDelete
  3. Hey ehh... kan je misschien niet iets naar me opsturen :) XD Hahah
    Ziet er héél lekker uit!

    ReplyDelete
  4. Anonymous6/6/11 19:28

    Ah wat tof dat je verkocht Jet! :D Super leuk.

    ReplyDelete
  5. Echt heel leuk dit, leuk idee!

    ReplyDelete
  6. Wauw wat leuk! Wat zit er in die Pops ofzo? En kan je het recept van die cupcakes naar mij sturen?

    ReplyDelete
  7. wauw super leuk!
    ik had er zeker een paar gekocht haha :)

    ReplyDelete
  8. Delicious(L) (AA)
    echt heel leuk!
    hoe heb je die pops gemaakt?;o
    want ik wil dat al heel lang doen..
    xx lovee

    ReplyDelete
  9. echt super leuk!!
    ziet er heel lekker uit :D

    ReplyDelete
  10. ik volg je,,
    volg je terug???
    Liefss,

    ReplyDelete
  11. leuk zeg!!
    kan je een tutorial doen hiervan :O dit is super schattig!

    ReplyDelete
  12. dankjee, die creme is echt fijn he
    enik vroeg me af wat er aan de binnenkant van die pops zit?
    ze zien er in ieder geval erg lekker uit!
    xx

    ReplyDelete
  13. Ziet er erg leuk én erg lekker uit!
    Goed gedaan, en veel plezier nog in de Efteling!

    Liefs, Kirsten

    ReplyDelete
  14. wauw ziet er lekker uit! x

    ReplyDelete
  15. OMG cake on a stick! it's amazing! will you mail one to me! haha

    ReplyDelete
  16. Anonymous7/6/11 20:27

    Jij hebt ook een leuke blog :D!

    liefs.

    ReplyDelete
  17. ahh wat zien die er schattig uit! ik hou van cupcakes haha xo nina
    mylovelyfashiondiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. ziet er zo lekker uit! knap dat je ze weerstaan hebt haha

    ReplyDelete
  19. Mm, ik krijg er trek van!!
    Leuke post,: )
    Xxx
    Ps: nog bedankt voor je lieve reacties op mijn blog!!

    ReplyDelete
  20. Leuk idee, en fijn dat je er nog wat geld mee verdiend hebt!

    ReplyDelete
  21. Wat een goed idee om cupcakes te verkopen! En die op die stokjes zien er ook leuk uit!

    ReplyDelete
  22. that´s amazing! you made me hungry!

    ReplyDelete
  23. Wow dat ziet er zo lekker uit! Hmmm...

    ReplyDelete
  24. Wat ziet er dat lekker uit zeg !!!

    Groetjes
    Eline DM*

    ReplyDelete
  25. Oh, wat superleuk!!! En ziet er lekker uit, zou ze zeker kopen!! Good job!x

    ReplyDelete
  26. Hoe krijg jij die topping zo mooi? O__O

    ReplyDelete
  27. Mmmmm.. ziet er lekker uit

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!