Pagina's

Tuesday, June 21, 2011

Danbo photoshoot

Heee!Een beetje laat maarrr IK BEN GESLAAAAAAGGGGDDDD!!!!!! voor mijn havo! jeuuujj, ik heb er  hard aan gewerkt maar het is me gelukt! Als gemiddelde één 5je, drie 6en, drie 7ens, en twee achten =)
Het was zoo spannend vorige week donderdag! ze belden me tussen 3 en 4 en ik werd om 15.10 gebeld. Van mijn ouders heb ik zo iets liefs en leuks gehad! 3 dagen naar london!! Jeeeeejjjj ik ben er nog nooit geweest, ik vind het zo vet!!
Verder geniet ik van mijn vakantie vooral lekker relaxen. Ook ga ik sowieso een week in de thuiszorg werken.


Ik zag op tumblr allemaal leuke foto's van danbo.
Ik dacht, dat wil ik ook.
Ik heb deze bouwplaat uitgeprint: Klik!
En je kan met danbo hele lieve foto's maken. Ik kon ze helaas niet buiten maken, want het was geen lekker weer.


Maar dat ga ik vast nog wel doen!
Ik heb ze in het fotostudiotje van de xenos gemaakt. Dat is zo handig! Je hebt dan een wit en blauw scherm, 2 lampen, statief. En het past allemaal in een platte tas! Aanraderr.








20 comments:

  1. Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd :)
    en wat een grappige foto's zeg!!

    groetjes

    vera

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke foto's, en gefeliciteerd!

    ReplyDelete
  3. ow. wat leuk! Ik was ook ooit van plan om wat danbo foto's te posten, maar om ze zelf te maken is natuurlijk veel leuker!!!

    heel erg gefeliciteerd met je 'geslaagdheid' en hele fijne tijd toegewenst in Londen!

    xx Lijn

    ReplyDelete
  4. Anonymous21/6/11 13:14

    Wat leuk dat je naar Londen gaat! Het is echt leuk daar.

    En danbo is liefde <3 Leuke foto's!

    ReplyDelete
  5. Gefeliciteerd! En veel plezier in london!
    Die foto's zijn echt cute!
    xoxo

    ReplyDelete
  6. gefeliciteerd!
    en erg leuke fotos ik vind danbo zooo schattig
    xx

    ReplyDelete
  7. Wauw wat leuk! heeft Xenos ook een online site? Dat lijkt me wel wat! :)))

    ReplyDelete
  8. gefeliciteeerd ♥
    zo cute die foto's!

    ReplyDelete
  9. Gefeliciteerd! En hele lieve foto's <3

    ReplyDelete
  10. GEFELICITEEEERD!! :D
    Oeh super leuke foto's ♥

    ReplyDelete
  11. Londen is super! Gefeliciteerd meid :).

    ReplyDelete
  12. gefeliciteerd!
    en die foto's zijn suuuperschattig ahw

    ReplyDelete
  13. Anonymous22/6/11 20:31

    Gefeliciteerd! Veel plezier in Londen!

    ReplyDelete
  14. Super dat je geslaagd bent! Gefeliciteerd! Veel plezier in Londen!

    ReplyDelete
  15. Gefeliciteerd met het behalen van je diploma!! Veel plezier in Londen, het is zo'n leuke stad!

    ReplyDelete
  16. Wat goed van je ! Gefeliciteerd :-)

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. Anonymous24/9/11 20:04

    Wat leuk!!
    Ik wil het ook gaan doen, wil je me nog iets meer info geven over die fotostudio?? sharonachternaam@hotmail.com

    Dankjee

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!