Pagina's

Tuesday, June 28, 2011

Little kittehs

Hee!!
Woow zulk lekker weer gisteren en vandaag =)
Gisteren lekker naar het strand gefietst en vandaag in de tuin zitten bakken.
Een echt vakantie gevoel!
Donderdag is mijn diploma uitreiking, heel erg bedankt voor alle felicitaties!

Lief hè deze poesjes, een poes van een collega van mijn moeder had een nestje gekregen, mijn moeder en ik waren natuurlijk van de partij om te kijken. Wat kan je toch schattige foto's maken van poesjes!
Enjoy =)

Psst je hebt nog 2 dagen om mee te doen aan mijn winactie!





11 comments:

  1. Ahh schattig! En alsnog gefeliciteerd :)
    xx Lisette

    ReplyDelete
  2. Thanks for the sweet comment!
    Wat een schattige foto's, zo lief.. En nog gefeliciteerd met je diploma!
    Liefs, LACCHERELLE

    ReplyDelete
  3. Ik heb werkelijk geen idee waar dat is, kwam zomaar de foto tegen. Maar mama zegt dat het ergens in Italië is, heb ik even gevraagd haha :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous28/6/11 23:53

    Wat een lieve katjes!!! Veel plezier Donderdag, ik heb hem dan ook!

    ReplyDelete
  5. Anonymous2/7/11 12:50

    aaaahw wat zijn ze cute! :D.

    Liefs.

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!