Pagina's

Sunday, December 4, 2011

Sabon body scrub

Hee!
Voor mijn verjaardag had ik een sabon cadeaubon gekregen, super leuk natuurlijk!
Ik heb er een heerlijke coconut vanille scrub van gekocht.
Hier een stappenplan hoe je hem op doet.
Je ruikt echt heel de dag lekker, en het voedt je huid optimaal, ik heb een droge huid dus daar is het helemaal goed voor. Je beentjes kan je er ook goed mee scheren. 
Ook verpakken ze het nog eens heel mooi! 
Oftewel een echte aanrader en 5 sterren. Hij kost wel 20 euro.. maar je kan er heel lang mee doen!













10 comments:

  1. hij lijkt me echt super fijn

    ReplyDelete
  2. oh dat is chill! Dat zit ook bij de v&d toch?
    x

    ReplyDelete
  3. Awesome blog, follow back? X

    ReplyDelete
  4. Aah, wat ziet er dat toch ontzettend mooi uit! Lijkt me ook echt heerlijk spul :-)

    ReplyDelete
  5. Anonymous5/12/11 23:13

    Ziet er echt prachtig uit =D

    ReplyDelete
  6. Anonymous6/12/11 16:13

    lijkt me niet echt lekker om met zout je benen te scheren, maar ja :3
    ik heb hem zelf ook en hij is inderdaad heel lekker :)

    ReplyDelete
  7. Ziet er supergoed uit!
    x

    ReplyDelete
  8. Ik heb die laatst ook gekocht! Eigenlijk als cadeautje voor m'n mama, maar uiteraard gebruik ik hem zelf ook regelmatig. Heerlijk!

    ReplyDelete
  9. Hej! Zou je me willen volgen via Bloglovin'? http://www.bloglovin.com/en/blog/3209267/laura/follow
    want GFC stopt ermee.
    Ik volg je vanaf nu ook via Bloglovin' . xx

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!