Pagina's

Thursday, May 3, 2012

Tip: Your own HEMA Sandwich

Hee!



Ik heb net lekker chocolade gefonduet, jam jam...
Nu nog iets anders lekkers, jullie kennen het misschien al wel maar... je kan al een tijdje op de HEMA site je eigen broodje maken!
En als je genoeg stemmen hebt win je je eigen broodje in de winkels! Nu krijg je niet zo snel heel veel stemmen maar het is al erg leuk om het te maken. Ook een leuk muziekje eronder en je hebt gelijk je eigen commercial.
Heb je trek gekregen? Maak je broodje dan HIER
Wil je op de mijne stemmen? (kan elke dag) klik dan HIERR
Zet je eigen broodje ook in de reacties, ik ben benieuwd wat voor broodjes jullie maken!




11 comments:

  1. ziet er lekker uit! morgen eens proberen haha

    ReplyDelete
  2. Haha, wat grappig zeg! Ik had het nog niet eerder gezien.

    ReplyDelete
  3. Ik had er al van gehoord ja, echt grappig!
    Kijken of het me lukt om op jou te stemmen. =D

    ReplyDelete
  4. Wat leuk! Had hier nog niet eerder iets van gehoord ofzo ♥

    ReplyDelete
  5. Hoi! Je vroeg me over dat sloophout op de muur, ik heb een sloophout behang van Piet Hein Eek gebruikt! Die zijn echt heel mooi, het ziet er uit alsof je gewoon echt hout op je muur hebt.
    Als je wilt kan ik wel een fotootje voor je maken! Je vindt het waarschijnlijk trouwens ook wel via google ;)

    xo Jules
    http://www.stylebyjules.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Hihi super leuke actie, en jou broodje ziet er trouwens lekker uit!xoxo

    ReplyDelete
  7. Haha wat een leuke actie!

    ReplyDelete
  8. Die hema broodjes zijn zo lekker. Jammer dat er op zoveel vlees zitten :(

    ReplyDelete
  9. Haha superleuk! En klinkt heerlijk hoor :)

    Trouwens als reactie op je vraag op mijn blog: http://bijgebrekaanbeter.blogspot.be/2012/05/how-to-carve-your-own-stamps.html ==> vind je de tutorial die ik gebruik om mijn stempels te maken :)

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!