Pagina's

Monday, March 19, 2012

DIY Hex Nut Bracelet

Hee!
Een nieuw schoolweekje is weer begonnen. Voor een vak moeten we helemaal zelf een bordspel ontwerpen, super leuk maar wel veel werk! Heb al wel een leuk idee dus dat moet goed komen:)
Deze week worden het heerlijke temperaturen, heerlijk!
Ik had gisteren eens zin om lekker een DIY te doen. Toen kwam ik op het artikel van Beautylab.nl.
Het is een armbandje van moertjes! Echt het geeft een heel leuk effect. Het is wel even lastig maar na een aantal keer proberen lukte het.
Het filmpje van Serena legt het wel goed uit, maar even een tip: Je moet eerst een moertje doen, dan sla je het touwtje om en doe je aan de andere kant weer een moertje en sla je het aan de andere kant om.
 Veel succes als jullie het gaan proberen!





10 comments:

  1. Aah, dit is echt leuk!

    ReplyDelete
  2. Deze heb ik ook gemaakt! alleen blijven die dingen niet allemaal het zelfde zitte, het ziet er wel heel leuk uit ik had het met roze lint gedaan:D

    ReplyDelete
  3. Wat mooi is hij geworden! Ik had het artikel inderdaad gezien op Beautylab maar was het alweer helemaal vergeten om te gaan maken.

    ReplyDelete
  4. Erg mooi bandje, leuk dat je die zelfgemaakt hebt! ♥

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!