Pagina's

Friday, March 16, 2012

Shopblog, when school is bored

Heee!
Ik heb te lang niet meer geschreven. De week voor de vakantie was ik namelijk suuuper druk, had namelijk inleverweek. Dus dan moet alles af zijn.... Stress stress maar het was allemaal weer gelukt. We moesten onder andere een bijenkorf magazine maken, een boekje met projecten voor kunst, een lettertype, tekeningen voor visualiseren en nog wel een aantal dingen.
Die week erna was vakantie waarin ik het ook erg leuk had. En nu is het weer een nieuwe start van een schoolperiode. Dus wat meer tijd:)
Gisteren had ik 3 uren tussenuur achtelkaar. Mijn school ligt precies in het centrum dus dat betekende shoppeeen!!!





Ik heb ook nog een hele mooie lichtblauwe broek gekocht! (alles is trouwens van de PRIMARK, behalve het vestje)

14 comments:

  1. Wauw, super leuke dingen heb je gekocht! :) Je boft maar met zo'n school in het centrum, wou dat ik dat had (hoewel dat voor mijn portemonnee waarschijnlijk weer minder goed geweest was hihi..)

    Liefs, xx

    ReplyDelete
  2. Anonymous16/3/12 20:19

    Ik heb dat vestje in een andere kleur! Heel leuk :D

    ReplyDelete
  3. loveit!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  4. Leuke spulletjes heb je geshopt! Wowie, 9 tussenuren?! Ik vond de 3 die ik gisteren had al veel :-$

    ReplyDelete
  5. Ooh, jullie hebben ook visualiseren! Leuk vak is dat hé! Oh, ik ben nieuwsgierig naar je Bijenkorf magazine! :)Leuke spulletjes van de Primark zeg! Ik wil er ook weer heen! :D En dat blouseachtige dingetje, is dat een jurkje? Die is echt leukk!! :D
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh en dat project is niet voor het echt, hihi. Dat is gewoon puur voor de docent. Maar ik heb alleen afbeeldingen gevraagd en een paar bladen ter inspiratie of we die mochten gebruiken enzo voor onze krant. :)
      x

      Delete
  6. Wat een leuke dingen! Waar heb je de zonnebril gekocht? :)

    ReplyDelete
  7. Dat pyjamabroekje heb ik ook!

    ReplyDelete
  8. Zonnebril, tasje, ring, en sandaaltjes zijn echt heel leuk!
    waar heb je ze vandaan?!
    x

    ReplyDelete
  9. Leuke dingen heb je gekocht!

    ReplyDelete
  10. Leuke spullies!

    X liefs

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!