Pagina's

Sunday, March 11, 2012

You want a illustration from yourself?

Heee!
Jullie kunnen mijn blog nu ook via FB volgen! FACEBOOK
Gisteren kwam ik op een heel leuk idee om mezelf als illustratie te maken, hij is nog aardig gelukt ook!
Nu had ik dus het idee om van jullie er ook te maken, tegen een kleine vergoeding er zitten namelijk al snel 2 arbeidsuren in. Je komt dan op de wachtlijst en dan probeer ik het zo snel mogelijk te maken! Ik weet niet precies wanneer hij dan klaar is, want soms heb ik een rustige periode op school en soms druk.

Wil jij ook zo een poppetje?
Stuur je naam, (blog) en een foto van jou naar
jetje94@live.nl
je krijgt dan zo snel mogelijk een mailtje terug hoelang het zal gaan duren.
Je mag zelf een bedrag uitkiezen wat je het waard vind als ik hem heb gemaakt!
Alleen niet 0 euro ofzo:P

10 comments:

  1. Echt knap hoe je dat doet :)

    ReplyDelete
  2. Superleuk idee zeg! :) Wow, dat is wel heel goedkoop inderdaad. Bij ons is de drukkerij echt superduur... ik moest laatst mijn portfolio drukken en kostte mij 23,50 op 250 grams papier :( De opdrachten die ik krijg zijn huisstijlen ontwerpen (Vormgeving), magazines maken (InDesign), krant maken (project) en volgens mij beetje zelfde dingen als jou, hihi. Ik wilde eerst ook naar het GLR, maar het GLU was dichterbij, haha. :) In Rotterdam schijnt een goedkope drukkerij te zitten... dus misschien dat ik daar eens heen ga. :)
    x

    ReplyDelete
  3. Wauw heeel erg goed gelukt! Ik doe het je echt niet na haha!

    Heel erg bedankt voor je comment trouwens!

    http://rimocean.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super leuk, echt knap gedaan!
    Liefs, Charlie

    ReplyDelete
  5. waaauw, mooi gemaakt! x

    ReplyDelete
  6. Super mooi gedaan zeg!

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!