Pagina's

Saturday, March 10, 2012

Tip! Making macarons



Heee!
In de vakantie vroegen mijn vriendin en ik ons af wat we nou eens konden doen. Eigenlijk bakken we altijd dus wilden we weer eens iets nieuws fabriceren wat we nog nooit hebben gedaan. Ik bedacht me dat er nog een pak om macarons te maken in de kast lag ( van een vakantie in frankrijk).
Eigenlijk was alles al over de datum maar dat maakt niet uit met chocoladepoeder. Het was wel een uitdaging want het was 1. met een franse beschrijving 2. het schijnt heel moeilijk te zijn hebben we wel eens gehoord.. Met volle moet gingen we aan de slag. En eigenlijk is het helemaal niet moeilijk. Je maakt gewoon heel veel rondjes met die mix en een soort chocoladevla er tussen.
Ze waren uiteindelijk eigenlijk wel erg lekker! Alleen waren onze rondjes zacht ipv hard. Maar eigenlijk was dat veel lekkerder:) Nu heb je van die pakken ook gewoon in Nederland dus ik zou zeggen probeer het eens!








10 comments:

  1. Dankje! Het magazine is helaas niet te koop.. Ik kreeg hem op de Monki Sneak Peek Party! Maar hij is wel online te bekijken, op de Monki website.
    Macarons zijn zo lekker! Ik heb deze ook laatst gemaakt, maar ze waren volledig mislukt, in tegenstelling tot die van jou haha! Liefs.

    ReplyDelete
  2. Anonymous10/3/12 10:24

    haha die zien er wel anders uit, mooi dat je deze lekkerder vind. Dit wil ik nog wel eens doen: macarons eten en proeven!

    ReplyDelete
  3. Ziet er goddelijk uit! <3

    ReplyDelete
  4. Lijkt me leuk om eens te maken! X

    ReplyDelete
  5. OMG DIE VAN JOU ZIJN ROND GEWORDEN! Mijne waren helemaal vierkant. Ik had oook zo'n pak namelijk :D

    ReplyDelete
  6. Ziet er lekker uit! Heb het een keertje gegeten in een dorpje, in de Ardennen, maar vond het toen wel erg zoet, hihi. Supertof dat je ook Grafisch Vormgeven studeert trouwens! Ik zit op het GLU en doe dezelfde opleiding als jou en dan ook versneld, hihi. Druk jij eigenlijk al je werk af op school? Is die drukkerij bij jou op school ook zo duur, of valt dat wel mee? :) Bedankt voor je reactie!
    xx

    ReplyDelete
  7. Oeh leuk idee! Ik had een tijd geleden zo'n aardbeien macaron gehad, die vind ik echt niet te eten haha. Maar die zelfgemaakte van jou lijken me wel erg lekker. Liefs

    ReplyDelete
  8. Ah dat ziet er vet lekker uit! Ik zag laatst ook van deze pakketjes bij de Xenos, ik ga ze zeker eens proberen! Jammie!

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!