Pagina's

Sunday, April 29, 2012

LONDON '12 Pics!

Hee!
Ik besefde me dat ik jullie nog helemaal geen foto's van londen had laten zien!!
Met pasen ben ik 4 dagen naar Londen geweest en oh wat was dat geweldig. Ik was nog nooit in Londen geweest, ik vind het misschien nog wel leuker dan Parijs.
De gezellige pub sfeer, makkelijk met de metro, beleefde engelsen. Alles anders: in kledingwinkels eerst mannen kleding en boven of beneden vrouwen kleding, links rijden, links lopen, ponden en nog meer van die dingen. Maar dat maakt londen ook zo gemoedelijk en eigen!
Ze waren druk aan het verbouwen voor de olympische spelen, zelfs een stuk nieuwe metro is daarvoor aangelegd voor het sportersdorp. En wat wordt dat groot zeg! Ik ben ook naar Tate modern geweest, een museum en dat is een aanrader zeg! Super bekende kunst en het is gewoon gratis! Ook een hele leuke museum winkel!
Maar kijk mee met een impressie van londen;)









































18 comments:

  1. Klinkt echt top! Hele leuke foto's!
    Ik zou nu ook wel graag naar Londen willen..

    ReplyDelete
  2. Anonymous29/4/12 10:44

    Mooie en leuke foto's!

    ReplyDelete
  3. leuke foto's!
    ik ga maandag ook naar londen! heb er zo veel zin in haha

    ReplyDelete
  4. Hele leuke foto's! Ik verlang echt weer naar Londen!

    Liefs, Romy

    ReplyDelete
  5. wauw wat een leuke foto's !
    x

    ReplyDelete
  6. Geweldig, ik zie vaker posts over London op blogs en dan wil ik er zó graag heen!! Echt gave foto's .

    ReplyDelete
  7. Fijne foto's, ziet er een leuk tripje uit! Ik was trouwens al heel lang niet meer op je blog geweest en wat is het hier veranderd zeg! Veel aangenamer en rustiger geworden om naar te kijken, knap!

    ReplyDelete
  8. Wat een mooie foto's! En wat heb je prachtig haar!

    ReplyDelete
  9. Ik herken héel veel! Ik ben een jaar geleden ook in Londen geweest. Het is inderdaad een geweldige stad!

    ReplyDelete
  10. Leuk om te zien! London is echt heeeel leuk.

    ReplyDelete
  11. Prachtige foto's! Ik heb nog van geen enkele trip naar Londen zo'n mooie foto's mee naar huis gebracht.
    x

    ReplyDelete
  12. Leuke foto's. Ik hou van Londen!

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!