Pagina's

Tuesday, April 24, 2012

Exchange a mail!

Heee!!
Ik merk dat er in bloggerwereld een nieuwe trend is! Brieven schrijven naar elkaar:)
Echt heel leuk!
Nu wil ik dat ook gaan doen, dus heb je zin om mij een brief te sturen en ik jou?
Hier is mijn mailadres: jetje94@live.nl. 
En ik zet je op een lijstje en krijg je een brief van mij! En jij kan weer naar mij een brief sturen:)
Hier een aantal inspiratiefoto's!
 Foto van Denise: Klik!



 Foto van Nicole: Klik!
  Foto van Nicole: Klik!
  Foto van Nicole: Klik!
 Foto van Denise: Klik!

10 comments:

  1. ik vind het zo leuk dat dit gedaan word! lekker old-fashioned =)!

    ReplyDelete
  2. Geweldig he die foto's! Ik vind het heel vet, dat iedereen dit doet, en ik lees de posts erover ook met plezier! <3 (ook leuk dat jij er aan mee gaat doen ;) )

    ReplyDelete
  3. echt super leuk! xliefs.

    ReplyDelete
  4. Ik heb een blog vol met mooie ontvangen brieven en stationary. :) ben nog op zoek naar leuke pen palls. Dus als het je leuk lijkt : http://thelittledaydreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Anonymous24/4/12 18:03

    Grappig :) Ik heb een paar brieven heen en weer gestuurd met Laurence van Dresses and Daisies. Zo leuk om te doen!

    ReplyDelete
  6. Suuuperleuk! Ik vind dit zo'n leuk concept :)
    Liefs,
    xx

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Wat leuk! Ik heb ook al een paar keer post gestuurd met Nicole :)

    Trouwens, ik houd een give away op mijn blog, je kunt nog steeds meedoen. Als je al meedoet: wat leuk! Als je nog niet meedoet: breng daar verandering in ;) » http://letsdothepenguin.blogspot.com/2012/04/bron-het-is-de-bedoeling-dat-je-ooit.html#comment-form ♥

    ReplyDelete
  9. Wow, ziet er echt leuk uit! Heb zelf nog niets gestuurd, maar zat er wel over na te denken haha. xx

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!