Pagina's

Monday, April 23, 2012

My own board game!

Hee!
Eindelijk horen jullie weer eens wat van mij. Ik had het de laatste maand zo ongelofelijk druk. Ik had alles echt veel te veel uitgesteld en toen kwam het ineens op de laatste weken aan.. Vandaag heb ik mijn laatste dingen ingeleverd en kan ik eindelijk weer relaxen!
Deze week heb ik ' chaosweek' dit is een week waarin we allemaal workshops doen, ik doe onder andere een banksy workshop (graffiti) en ukelele (muziek instrument).

Vandaag heb ik mijn fairtrade bordspel ingeleverd. Hier de foto's: (wat was dat een werk zeg!)










13 comments:

  1. Anonymous23/4/12 17:02

    Wauw superleuk! (:

    ReplyDelete
  2. Ziet er echt hartstikke leuk uit! :)

    ReplyDelete
  3. Gaaf zeg Jet! Ik weet precies wat je doormaakt in van die stressweken waarin je veel moet inleveren. En het proces wat vooraf het bedenken van het bordspel gaat! :) maar het ziet er super goed uit. Op welke kunstacademie zit jij eigenlijk? x

    ReplyDelete
  4. Wauwie! Echt super super mooi gemaakt! Xx

    ReplyDelete
  5. Wauwww, supermooi haha! En wat zijn die boompjes cute. En veel plezier in je chaosweek. :)

    x

    ReplyDelete
  6. wat ontzettend leuk!
    en een banksy workshop? vetgaaf, hij is goed!
    x

    ReplyDelete
  7. Anonymous23/4/12 18:52

    Ziet er mooi uit zeg!

    ReplyDelete
  8. is dit allemaal zelf gemaakt? :o knap,zeg!!
    xx

    ReplyDelete
  9. Wauw, die is leuk zeg! Moest je dit in projectgroepje doen of alleen? Superleuk!!!
    x

    ReplyDelete
  10. Supertof ziet dit er uit zeg!
    Je kunt wel zien dat dit veel werk is geweest!
    Maar het resultaat mag er zijn, nu maar duimen voor een goed cijfer... maar dat kan haast niet missen toch??

    Groetjes,

    Vera

    ReplyDelete
  11. Wowie, dat ziet er echt goed uit! Wat knap!

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!