Pagina's

Thursday, April 26, 2012

TIP: Moodboard for your perfect room

Hee!
Vanavond heb ik een schoolfeest in Off Corso, heb er echt heel veel zin in =) Sandro Silva is er bijvoorbeeld ook!

Binnenkort waarschijnlijk in de zomervakantie mag ik mijn kamer veranderen!
Ik was zo enthousiast dat ik gelijk een moodboard heb gemaakt. Ik heb namelijk een geweldige site gevonden: http://www.welke.nl/ en natuurlijk google, tumblr en zoeken op landelijk wonen!
Hebben jullie ook wel eens zo een moodboard gemaakt voor je kamer?

10 comments:

  1. superleuk, creatief !
    x

    ReplyDelete
  2. Oh wat een goeie tip zeg, dank je wel!
    En jouw moodboard ziet er echt super uit!
    Ik kan ook wel wat inspi gebruiken voor een babykamer ;)

    Groetjes,

    Vera

    ReplyDelete
  3. Echt leuk, die letters zijn heel mooi vind ik!

    ReplyDelete
  4. ik heb dat nog niet gemaakt maar de joune ziet er wel super leuk uit:D

    ReplyDelete
  5. Wat een leuk idee om dat te doen, mooie collage! (:

    ReplyDelete
  6. ik wil ook dolgraag een nieuwe kamer en heb ook al duizende plaatjes opgeslagen op mijn computer als inspiratie. jammer genoeg hebben mijn ouders er geen zin in, omdat ik twee jaar geleden ook al alles geverft heb haha. hopelijk wordt je nieuwe kamer leuk! x

    ReplyDelete
  7. Heel erg mooie collage, ook leuke achtergrond op je blog!xoxo

    ReplyDelete
  8. Leuke moodboard! Hoe was het school feest? Het filmpje komt er ook aan!!

    ReplyDelete
  9. En hoe was je schoolfeest? Ik moest echt lachen om je titel(plaatje). Echt leuk bedacht, haha!

    ReplyDelete
  10. Superleuk moodboard, dat sloophout behang vind ik zo leuk, heb ik zelf ook!

    Xo Jules
    http://www.stylebyjules.blogspot.com

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!