Pagina's

Sunday, January 8, 2012

Receipe: 3 minute cupcake


Hee!
Soms heb je zin om iets lekkers te maken, maar vaak wordt het zo een rommel en is het veel werk. Dit is het ultieme recept, in 3 minuten!

Dit heb je nodig:

1 ei

4 eetlepels bloem
5 eetlepels suiker
3 eetlepels zonnebloemolie
3 eetlepels melk
2 à 3 eetlepels cacaopoeder
Een grote mok





Zo doe je het:
Gooi de bloem en de suiker bij elkaar in de mok.
Doe daarbij het cacaopoeder. Je hoeft overigens niet per se voor cacao te kiezen, je kunt ook lekker creatief doen en gaan voor andere smaakmakers.
Lepel het ei erin....
... plus de melk en de olie.
Goed roeren!

En dan nu in de magnetron! Zet 'm op z'n hoogste stand, en laat 'm 3 minuten 'bakken'. Hierna prik je er een tandenstoker of cocktailprikker in, als die er helemaal schoon uitkomt, is je cakeje klaar. Zo niet, dan moet -ie nog even in de magnetron. Lekker met een bolletje ijs erbij!



10 comments:

  1. Lekker,lekker!
    Liefs, berrie

    ReplyDelete
  2. Mmmmm wat ziet dat er lekker uit! Ik had laatst ook cakejes gemaakt, die moesten ook maar 8 minuten in de oven voor gesmolten chocola in de binnenkant. Zooo lekker! Liefs

    ReplyDelete
  3. Oh dat klinkt lekker en super snel gemaakt!

    ReplyDelete
  4. Dit ken ik niet.. lijkt me héérlijk! Haha!

    ReplyDelete
  5. dit stond gisteren al op ene ander blog, is dat toevallig?
    het lijkt me wel supperlekker!

    ReplyDelete
  6. Anonymous10/1/12 13:55

    Oeeh, die ik ga sowieso proberen!
    Lekkerlekker

    ReplyDelete
  7. Anonymous10/1/12 13:55

    ohhh heerlijk zeg. Ga ik proberen :)

    ReplyDelete
  8. Lekker♥ Wil het echt graag proberen!

    ReplyDelete
  9. Anonymous15/1/12 13:20

    Jamiejamie. Ik heb hem gemaakt haha. Het smaakt echt superlekker naar chocola <3. Vind je het goed als ik het ook op mijn blog plaats met eigen foto's enzo? Natuurlijk link ik dan wel even door naar deze pagina! xx

    ReplyDelete
  10. Dit ga ik echt proberen! Heb vaak zin om wat te maken, maar het duurt inderdaad vaak zo lang.

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!