Pagina's

Tuesday, January 17, 2012

TIP Relax DIY

Hee!
Hebben jullie ook weleens dat je een hele zware dag hebt gehad, zere benen hebt of echt even je rust moet pakken? Dan heb ik een hele goeie DIY voor jullie!
Zelf had ik vorige week zaterdag gewerkt en het was erg druk en alles deed zeer (ik moet namelijk heel de dag staan!) Ik was dus echt toe aan een bad, maar ik zag alweer het saaie witte bad voor me met fel licht, niet echt relaxed dus.
Toen had ik dit idee!


1. Laat je bad met heerlijk warm water vol lopen, gooi er ook heel veel badschuim in.
 2. Pak wat leuke kaarsjes en doe die aan en zet ze rondom het bad.
 3. Maak een lekker theetje voor jezelf klaar met een heerlijke geur en smaak
 4. Pak je favo nagellakjes.
 5. Als laatste nog een leuk tijdschrift, en demp het licht.
 6. En niet te vergeten je nagelschaartje en vijl!
7. En je lekkerste maskertje.

Blijf er zo ongeveer een uurtje in liggen, genoeg relaxte dingen om te doen in bad.
Zo kan je er zeker weer een week tegenaan!
Inspiratie plaatjes:





14 comments:

  1. ahhh wat sweeeet :)
    echt leuk hihihi

    Liefs

    ReplyDelete
  2. Awh lijkt me heerlijk, wij hadden eerst een bad en ik hield er niet van nu hebben we een verbouwing gehad en hebben we geen bad meer.. ik mis het hahah.

    ReplyDelete
  3. Anonymous17/1/12 22:06

    Mooi bad haha (:
    En ik heb hier opeens zo'n zin in! Ik ga namelijk bijna nooit in bad omdat ik het zo'n gedoe vind. Wel jammer eigenlijk want dit zijn echt supertips hihi

    ReplyDelete
  4. hihi, wat een superleuke post! :)
    En hoe heerlijk zien de plaatjes eruit, hm.. echt
    een aanradertje dit.

    ReplyDelete
  5. Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! :) Nu wil ik in baaad!

    ReplyDelete
  6. Aaah wat een leuke post! En leuke foto's!
    Ben al lang niet meer in bad geweest eigenlijk.. Ik douche altijd (: xx

    ReplyDelete
  7. ik hou echt totaal nieet van een bad, maar het ziet er wel leuk uit:)
    Colourful-Frutsel

    ReplyDelete
  8. Leuk die inspiratie plaatjes erbij! Ik heb thuis helaas geen bad, anders had ik het zeker uitgeprobeerd! ;)

    ReplyDelete
  9. leuk artikel! je blog is echt heel schattig!

    ReplyDelete
  10. Ah heerlijk! wat jammer eigenlijk dat ik nooit in bad ga.. moet ik eens vaker gaan doen!

    ReplyDelete
  11. Ik wouw dat wij een bad hadden.. ziet er echt heerlijk uit!

    ReplyDelete
  12. Mmmmm Lekker.
    Ik heb een douche. Beetje jammer.
    x

    ReplyDelete
  13. Nu baal ik heel erg dat wij geen bad meer hebben! :(

    ReplyDelete
  14. Anonymous5/2/12 14:47

    OMG GEWELDIG!
    Had ik ook maar een bad thuis :(

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!