Pagina's

Thursday, January 12, 2012

Luxury nails

Heee!
Ik bekeek mijn nagellak kleurtjes en ik had ineens een leuk idee om goud en bruin te combineren, ik vind dit zelf echt hele mooie kleuren. En voilà!
Ik heb het met een konad schijfje gedaan en gewoon een essence stempel en schraper.
Een essence schijfje kan ik jullie trouwens niet aanbevelen doordat de groeven niet heel diep zitten pakt hij niet zo goed!
(mijn ene vinger is het nagellak eraf doordat ik baantjes ging zwemmen in het zwembad en tsja daar zit chloor in! En ik was niet zo slim om daarvoor een foto te maken!)
Q: Wat zijn jullie favo kleurtjes nagellak om te combineren?







15 comments:

  1. Wauw.. dat ziet er supermooi uit! Ik combineer niet heel vaak nagellak. Maar een kleurtje met glitter vind ik ook wel leuk :)

    ReplyDelete
  2. Het is echt heel erg mooi geworden! Jammer dat het er al af is van je ene nagel. Met alleen een kleurtje werk je het altijd bij, maar dit is zo een gedoe voor één nagel vind ik altijd..
    Mooie combinatie!

    liefs

    ReplyDelete
  3. Haha super die 'nieuwsgierig?' !! :D
    En dankje :)
    De middelbare scholen hebben examens in december, vlakvoor de kerstvakantie
    En voor de hoge scholden en universiteiten zijn het examens in januari na de 'studeervakantie' :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous12/1/12 19:20

    Ziet er leuk uit!

    ReplyDelete
  5. wat mooi!

    ik heb de matchbox vorige week al verzonden!
    xoxo

    ReplyDelete
  6. ja hij was naar jou gestuurd, nog niet gekregen dan?

    ReplyDelete
  7. Mooie nailart!
    Ik combineer eigenlijk bijna nooit kleurtjes omdat ik er niet zo goed in ben, haha :p

    ReplyDelete
  8. Super leuk, ik heb daar echt geen geduld voor haha!

    ReplyDelete
  9. Anonymous15/1/12 13:08

    Ziet er super mooi uit!

    ReplyDelete
  10. wow, echt leuk gedaan! :-)

    ReplyDelete
  11. Dit vind ik echt mooi en leuk gedaan!! ik hou echt van die Herome lakjes =)

    ReplyDelete
  12. super leuk!
    trouwens leuke blog, ik volg je!
    x

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!