Pagina's

Tuesday, January 10, 2012

My lovely notebooks

Hee!
Ooh wat hou ik toch van lijstjes maken!
Lijstjes om mijn hoofd leeg te maken, lijstjes om films die ik nog moet zien, lijstjes met goede voornemens en ga zo maar door.
Maar ik wilde ook per dag bijhouden wat ik heb gedaan, een dagboek hou ik niet vol en dus zocht ik naar een alternatief! En die heb ik gevonden, het one line a day boekje.
Het perfecte boekje voor mij, je kan 5 jaar lang op een paar regels in het kort je dag vermelden. Super handig en nog eens een supercute boekje met zachte voorkant en gouden pagina randen, i love!

Zelf heb ik bij de Hema een saai bruin notitieboekje gekocht, en zelf gepimpt met plaatjes uit tijdschriften. Hier schrijf ik al mijn lijstjes in, supermakkelijk om te doen en een leuk resultaat. Ik heb hem ook gekaft met doorzichtig kaftpapier! Ik neem hem overal mee naartoe! Als ik inspiratie heb kan ik het er gelijk inschrijven.














15 comments:

  1. IK WIL DAT BOEK OOK!
    x.

    ReplyDelete
  2. Super leuk!
    De film live as we know it, is zeker een goede aanrader!

    Liefs

    ReplyDelete
  3. One line a day, lijkt me wel leuk om bij te houden! X

    ReplyDelete
  4. Zo een notitie boekje heb ik ook! Knal roze en alles staat er in! Die one line a day lijkt me ook leuk. Ik zag toevallig Taken op je film lijstje staan, van de week gekeken een aanrader :)!

    ReplyDelete
  5. Suuperleuk!
    Ik volg je, superleuke blog :)
    x

    ReplyDelete
  6. Ik heb deze met kerst gekregen en ik ben er zo blij mee!

    ReplyDelete
  7. Anonymous10/1/12 19:34

    One line a day lijkt me leuk :D

    ReplyDelete
  8. Wauw zo leuk, echt super om te zien!!

    ReplyDelete
  9. ziet er super leuk uit!
    doe je al mee met myn give-away? x

    ReplyDelete
  10. Anonymous11/1/12 18:36

    One Line A Day heb ik ook! 1 januari 2012 begonnen. Echt leuk dat je over 5 jaar een soort herinnering hebt aan nu (:

    ReplyDelete
  11. One line a day lijkt me heel erg leuk, maar ik ken mezelf, ik zou er toch niets mee doen, geef mij dan maar een goeie telefoon waar ik mijn notities kwijt in kan ;)

    ReplyDelete
  12. Superleuk! Me wants it toooooooo! :D

    ReplyDelete
  13. Het one line a day boekje staat al jaren op mijn wishlist, maar het komt er maar niet van om het te kopen xD

    ReplyDelete

I♥comments, I answer your question!